لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۱۱

برایان هوک: مردم ایران باید آزادی خود را بازیابند و حاکمان‌شان را خود انتخاب کنند


برایان هوک: مردم ایران باید آزادی خود را بازیابند و حاکمان‌شان را خود انتخاب کنند
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:29 0:00

وزارت خارجه ایالات متحده در حساب توئیتر خود با انتشار ویدیویی از سفارت سابق ایران در واشینگتن، نسبت به برقراری دوباره پیوندهای دیپلماتیک میان دو کشور ابراز امیدواری کرد، اما در عین حال تاکید کرده که این امر میسر نیست مگر آن که حکومت ایران سیاست‌هایی متفاوت با چهار دهه گذشته در پیش بگیرد. برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در این ویدیو گفت: ما مشتاق روزی هستیم که کلیدهای این سفارت را به حکومتی که نماینده واقعی مردم ایران باشد، بازگردانیم. به گفته آقای هوک، واشینگتن با حکومتی در ایران رابطه برقرار خواهد کرد که «انگیزه‌اش یک ایدئولوژی انقلابی منسوخ نفرت‌بار نباشد، بلکه انگیزه‌اش منافع و اراده مردم بزرگ ایران باشد.»

وزارت خارجه ایالات متحده در حساب توئیتر خود با انتشار ویدیویی از سفارت سابق ایران در واشینگتن، نسبت به برقراری دوباره پیوندهای دیپلماتیک میان دو کشور ابراز امیدواری کرد، اما در عین حال تاکید کرده که این امر میسر نیست مگر آن که حکومت ایران سیاست‌هایی متفاوت با چهار دهه گذشته در پیش بگیرد.
برایان هوک، ماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، در این ویدیو گفت: ما مشتاق روزی هستیم که کلیدهای این سفارت را به حکومتی که نماینده واقعی مردم ایران باشد، بازگردانیم. به گفته آقای هوک، واشینگتن با حکومتی در ایران رابطه برقرار خواهد کرد که «انگیزه‌اش یک ایدئولوژی انقلابی منسوخ نفرت‌بار نباشد، بلکه انگیزه‌اش منافع و اراده مردم بزرگ ایران باشد.»
XS
SM
MD
LG