لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۲۳

فیلیپ تروسیه در میان گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی


فیلیپ تروسیه
فیلیپ تروسیه
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی را بعد از پایان تعطیلات نوروزی معرفی خواهد کرد. این سخنان در حالی بیان می شود که علی دایی از سمت سر مربی گری تیم ملی فوتبال ایران، پس از شکست این تیم در مقابل عربستان در تهران برکنار شد.


شهاب دادگر مشاور عالي رييس فدراسيون فوتبال در این باره به خبرگزاری نیمه رسمی ایلنا گفته است: « بر خلاف اظهار نظرهاي مسئولان فدراسيون فوتبال سر مربي تيم ملی تا ۴۸ ساعت آينده انتخاب نخواهد شد، بلكه پس از رايزنی هاي لازم بعد از تعطيلات نوروزی نام مربی جدید اعلام می‌شود.»

بیشتر بخوانید:
علی دایی برکنار شد

به گفته وی فدراسیون فوتبال ایران علاوه بر مذاکره با مير قلعه نويي، افشين قطبي و‌ محمد مايلي كهن با غلامحسین پیروانی سرمربی تیم سپاسی شیراز هم برای پذیرش مسئولیت تیم ملی گفت و گو کرده است. همچنین فیلیپ تروسیه مربی سرشناس فرانسوی نیز مد نظر فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد.

پیشتر خبرگزاری ایلنا از توافق مسئولان فدراسیون فوتبال روی دو گزینه قطبی و مایلی کهن خبر داده بود. بر اساس این گزارش مدیر برنامه های افشین قطبی هم مدعی شده است، فدراسیون فوتبال با قطبی به توافق نهایی رسیده است و سرمربی پیشین پرسپولیس به زودی عازم ایران خواهد شد. این در حالی است، که مدیر گروه خودرور سازی سایپا که اسپانسر تیم ملی نیز هست، تلاش می‌کند، هیات رییسه فدراسیون فوتبال را متقاعد سازد که محمد مایلی کهن را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.

ایلنا در گزارش خود به نقل از یک کارشناس فوتبال نوشته است: «باز هم ممکن است در دقایق پایانی بازی به سود طرف مقابل قطبی تغییر کند. چرا که هر چه لابی فرد مورد نظر قوی‌تر باشد شانس وی برای مربی‌گری تیم ملی بیشتر خواهد بود.»
XS
SM
MD
LG