لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۴۰

روز جمعه، قرعه کشی لیگ باشگاههای آسیا


تیم فوتبال استقلال تهران در کنار تیم سایپا، نمایندگان ایران در این رفابت ها خواهند بود.
تیم فوتبال استقلال تهران در کنار تیم سایپا، نمایندگان ایران در این رفابت ها خواهند بود.
قرعه کشی برای مسابقه های «ليگ قهرمانان باشگاههای کنفدراسيون فوتبال آسيا»، روز جمعه در مقر کنفدراسيون فوتبال آسيا AFC در کوآلالامپور انجام خواهد شد .

۲۸ تيم در هفت گروه چهار تيمی با قرعه کشی و بر اساس منطقه تيم ها، از گلدان ها بيرون خواهند آمد . منطقه ها شامل چهار بخش آسيای غربی، مرکزی و جنوبی و سه بخش جنوب شرقی آسيا و آسيای شرقی می شود .

باشگاه های يک کشور در قرعه کشی از هم جدا می شوند و برنده هر گروه به مرحله يک چهارم پايانی راه خواهد يافت . در اين مرحله تيم «جئونبوک موتورز» کره جنوبی به عنوان قهرمان فعلی باشگاه های آسيا به هفت تيم سر گروه اضافه می شود .

چهارمين دوره مسابقه های باشگاههای برتر آسيا، از روز هفتم مارس آغاز می شود و تا ۲۳ مه ادامه می يابد . سپس مسابقه ها به دليل پيکار های قهرمانی ملت های آسيا ( از هفتم تا بيست و هفتم ژوييه ) وقفه خواهد داشت .

مسابقه های مرحله يک چهارم پايانی به شکل رفت و برگشت، در روزهای ۱۹ و ۲۶ سپتامبرانجام می شود. در حالی که مسابقه های نيمه پايانی در روز های سوم و بيست و چهارم اکتبر خواهد بود . مسابقه های رفت و برگشت پايانی نيز برای روزهای هفتم و چهاردهم نوامبر تعيين شده است .
XS
SM
MD
LG