لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۲۴

مردی به جرم کتک زدن سگش به زندان محکوم شد


سگ های دوبرمن، سگ هايی دوست داشتنی و باهوش هستند. (عکس صورت یک دوبرمن «گوش افتاده» را نشان می دهد.)
سگ های دوبرمن، سگ هايی دوست داشتنی و باهوش هستند. (عکس صورت یک دوبرمن «گوش افتاده» را نشان می دهد.)

مردی در کاليفرنيا، به دليل کتک زدن توله سگ هفت ماهه اش، به حبس در زندان و محروميت از نگهداری حيوانات اهلی محکوم شد.


به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، ايساک گوهری، ۳۴ ساله، بعد از آن که توله سگ هفت ماهه خود را با دست و پای شکسته به يک مرکز نگهداری از حيوانات برد، به کارکنان آنجا گفت که از بس سگش را کتک زده، دستش درد گرفته است.


وی همين موضوع (درد گرفتن دست خودش) را علت سپردن سگش به مرکز نگهداری از حيوانات ذکر کرد!


اعتراف آقای گوهری موجب شد تا خيلی زود پای پليس و مقام های قضايی به مرکز نگهداری از حيوانات باز شود تا نحقيقات درباره زندگی «گارسيا»، توله سگی زيبا از نژاد «دوبرمن» آغاز شود.


سگ های دوبرمن، سگ هايی دوست داشتنی و باهوش هستند که با حساسيت بسيار، رابطه خود و صاحبانشان را دنبال می کنند. اين نژاد سگ، مانند بسياری ديگر از سگ های خانگی به محبت بسيار احتياج دارند و کسانی که می خواهند، دوبرمن در خانه شان زندگی کند، بايد در سال های ابتدايی زندگی سگشان، وقت بسياری برای تربيت او صرف کنند.



اين نژاد سگ، مانند بسياری ديگر از سگ های خانگی به محبت بسيار احتياج دارند. (عکس: یک دوبرمن که به دوبرمن آبی معروف است.)

ايساک گوهری به جرم کتک زدن سگش، در دادگاه محاکمه شد و بعد از اينکه جرمش به اثبات رسيد، قاضی دادگاه او را به ۴۵ روز حبس و سه سال محروميت از نگهداری حيوانات خانگی محکوم کرد.


به گفته مقام های قضايی ايالات متحده آمريکا، تحقيقات بر روی پرونده آقای گوهری همزمان با اينکه او سگ خود را به مرکز نگهداری از حيوانات سپرد، آغاز شد.


ارنستو پبلانو، يکی از افسران کنترل حيوانات در کاليفرنيا به خبرگزاری آسوشيتدپرس گفت: «گوهری به کارکنان مرکز نگهداری از حيوانات گفته بود که تصميم گرفته سگ خود را به آنها واگذار کند، چون از بس حيوان را کتک زده دستش درد گرفته است.»


عکس هايی که از «گارسيا»، توله دوبرمن هفت ساله، توسط پليس منتشر شده، او را در حالی نشان می دهد که سرش را پايين انداخته و دست راست و پای راستش، باند پيچی شده است.


اين عکس ها که خشم حاميان حقوق حيوانات را بر انگيخته حاکی است که «گارسيا» حتی نمی تواند از درد، پای راست خود را بر روی زمين بگذارد؛ اين در حالی است که افسرهای پليس برای گرفتن اين عکس ها او را بر روی يک تخت فنری گذاشته اند.


آقای پبلانو گفت: «در زمانی که گارسيا به خاطر کتک ها مجروح شده، گوهری داروهايی به او داده است، اما او ظاهرا جراحت سگش را پيگيری نکرده تا او خوب شود و موجب شده تا جراحات عميق تر و دردآورتر شوند.»


ايساک گوهری حتی بعد از اينکه «گارسيا» را مجروح کرده، او را به درمانگاه نبرده است.


بنا به گزارش پليس کاليفرنيا، «گارسيا» از سوی يک خانواده در جنوب کاليفرنيا پذيرفته شده و هم اکنون دوران نقاهت خود را پس از جراحاتی که به او وارد شده سپری می کند.


XS
SM
MD
LG