لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۳۸

محمود احمدی‌نژاد با آمنه بهرامی و خانواده‌اش دیدار کرد


آمنه بهرامی در میان پدرش (راست) و محمود احمدی‌نژاد
آمنه بهرامی در میان پدرش (راست) و محمود احمدی‌نژاد
چهار روز پس از گذشت آمنه بهرامی نوا، قربانی حادثه اسیدپاشی، از اجرای حکم قصاص مرد اسیدپاش، محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه شب برای تقدیر از اقدام خانم بهرامی با او و خانواده‌اش دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، رئیس جمهور ایران در این دیدار با «ارزشمند» خواندن تصمیم آمنه بهرامی به گذشت از حکم قصاص در روز شنبه گذشته ابراز امیدواری کرد که گذشت او باعث شود «دیگر کسی به سراغ این گونه اقدامات قبیح نرود».

مقصود محمود احمدی‌نژاد از «اقدام قبیح» اسیدپاشی است که در ایران سالی بدون وقوع آن نمی‌گذرد.

آمنه بهرامی نوا نیز هفت سال پیش قربانی اسیدپاشی از سوی مجید موحدی، خواستگار سابق خود، شد که از او و خانواده‌اش برای ازدواج با او جواب رد شنیده بود.

دیدار محمود احمدی‌نژاد با خانم بهرامی و خانواده او پس از آن صورت گرفت که محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران، در واکنش به گذشت او از حکم قصاص نامه‌ای به خط خود را در وب‌سایتش گذاشت و از آمنه بهرامی به عنوان «آموزگار مهربانی... و دیگرخواهی و بزرگ‌منشی» یاد کرد.

خانم بهرامی نیز در پاسخ به این نامه رئیس جمهور سابق ایران ضمن تشکر گلایه کرد که وعده‌های محمد خاتمی پس از اتمام ریاست جمهوری او به فراموشی سپرده شده است.

او در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری روزآن‌لاین در این باره گفت: «شما به من قول داده بودید که رئیس جمهور ایران همیشه پشت من خواهد بود، اما بعد از شما به فراموشی سپرده شد و رئیس جمهوری سراغ از من نگرفت».

در همین حال به گفته آمنه بهرامی محمود احمدی‌نژاد روز دوشنبه گذشته پزشکی را به دیدار او فرستاده که قرار بوده است درمان آمنه را رایگان و بدون دریافت پول انجام دهد.

آمنه بهرامی اما اعلام کرده که «نیازی» به این دکتر ندارد، و افزوده است که «من نیاز به کمک و پول دارم در تمام این سال‌ها از من دریغ شده» است.

در گزارش خبرگزاری‌های داخلی ایران اشاره نشده است که حال با این واکنش آمنه بهرامی به کمک رئیس جمهور ایران، محمود احمدی‌نژاد چه کمکی به این قربانی اسیدپاشی خواهد کرد.
XS
SM
MD
LG