لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۲۸

صدای شما صدای فردا: تنش در نوار غزه


با بالا گرفتن تنش در نوار غزه، حمله هوایی اسرائیل و سپس ورود نیروی زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه، بحث آزاد برنامه صدای شما، صدای فردا نیز به موضوع غزه اختصاص دارد.


در بحث آزاد برنامه صدای شما ، صدای فردا سه شنونده شرکت کرده اند.


سیروس، نصر و کیوان، با سه دیدگاه کاملا متفاوت، که در بحث آزاد برنامه صدای شما، صدای فردا، هریک از دیدگاه خود دفاع می کنند.


سیروس عقیده دارد: «پرتاب موشک از سوی گروه حماس به خاک اسرائیل، مقاومت مشروع، شهروندان سرزمین های فلسطینی در برابر تجاوز نیروهای اشغالگر اسرائیل است.»


در مقابل نصر دیگر شنونده رادیو فردا می گوید: «حمله اسرائیل به نوار غزه، دفاع مشروع اسرائیل، در برابر کسانی است که با پرتاب موشک و راکت جان شهروندان این کشور را به خطر انداخته اند.»


و کیوان در بحث آزاد صدای شما ، صدای فردا می گوید : «باید هر چه سریع تر، کشورها و نهاد های بین المللی راهی برای پایان دادن به حمله اسرائیل به نوار غزه پیدا کنند، تا جلوی یک فاجعه انسانی دیگر در سرزمین های فلسطینی گرفته شود.»


به گفته این شنونده رادیو فردا: « نه پرتاب راکت از سوی حماس به خاک اسرائیل درست است و نه حمله گسترده اسرائیل به نوار غزه، سران اسرائیل و فلسطینی ها باید بدانند سال ها جنگ، نتیجه ای در بر نداشته است. تنها راه حل، ایجاد دو کشور در کنار هم با احترام متقابل به یکدیگر است.»


یک بحث آزاد و شنیدنی: صدای شما صدای فردا را بشنوید


و اما در هفته آینده:


«تهران یکی از آلوده ترین شهرهای دنیا است، برای کاهش آلودگی هوا چه می توان کرد؟»


نظر شما چیست؟


شنوندگان رادیو فردا و کاربران وب‌سایت این رادیو می تویانند برای شرکت در بحث آزاد برنامه صدای شما ، صدای فردا ، از طریق پیامک ، ایمیل و یا پیام تلفنی با ما تماس بگیرند تا ما متقابلا با آن ها تماس بگیریم.


در ایمیل، پیامک و یا پیام تلفنی خود، شماره تلفن ثابتی نیز در اختیار ما قرار دهید تا مقدمات شرکت شما در بحث آزاد را فراهم کنیم؛ برقراری تماس با تلفن های همراه در ایران بسیار مشکل است، کیفیت صدا و همچنین قطع مکرر ارتباط با تلفن های همراه ، تهیه برنامه را نیز دچار مشکل می کند.


این صدای شماست و صدای شما صدای فرداست.


با شماره تلفن : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۱۲ تماس بگیرید.


شماره تلفن پیامگیر رادیو فردا : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳


شماره تلفن پیامک گیر رادیو فردا : ۰۰۴۲۰۶۰۳۸۷۴۱۵۰


وآدرس ایمیل رادیو فردا : info@radiofarda.com


XS
SM
MD
LG