لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۵۰

کلینتون به دلیل «گرمازدگی» مراسم یادبود ۱۱ سپتامبر را زودتر ترک کرد


خانم کلینتون پس از ترک خانه دخترش در نیویورک. او گفته «بسیار حال خوبی دارم و امروز روز زیبایی در نیویورک است» 
خانم کلینتون پس از ترک خانه دخترش در نیویورک. او گفته «بسیار حال خوبی دارم و امروز روز زیبایی در نیویورک است» 

هیلاری کلینتون مجبور به ترک زودهنگام مراسم یادبود حملات ۱۱ سپتامبر شد. بنا بر گزارش‌ها و به گفته کارزار نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، خانم کلینتون به علت «گرمازدگی» مجبور به ترک مراسم شده‌است.

بنا بر گزارش‌ها، خانم کلینتون در ساعت ۹ و نیم صبح روز یکشنه، ۱۱ سپتامبر، پس از یک ساعت حضور در این مراسم، آن را ترک کرد.

نیک مریل، سخنگوی کارزار کلینتون گفته‌است که او پس از ترک این مراسم به خانه دخترش چلسی رفت و حال او «الان خیلی بهتر» است.

خبرنگاران در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه صبح هیلاری را دیدند که با لبخند و تکان دادن دست برای آنها، خانه چلسی را به مقصد خانه خودش در چاپاکوا، در شمال ایالت نیویورک،‌ ترک می‌کند.

او به دختر کوچکی که در خیابان به سمت وی رفت گفته است «بسیار حال خوبی دارم و امروز روز زیبایی در نیویورک است.»

صبح روز یکشنبه اخباری در شبکه‌های خبری و اجتماعی دست به دست می‌شد که کلینتون به علت مشکلات پزشکی مجبور به ترک مراسم ۱۱ سپتامبر شده است.

با توجه به اینکه مراسمی که او در آن حضور داشت جنبه تبلیغاتی نداشت و کوچک بود، خبرنگاران زیادی در آن نبودند.

هر دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، کازارهای انتخاباتی خود را در روز ۱۱ سپتامبر، به احترام کشته‌شدگان حملات تروریستی ۱۵ سال پیش در آمریکا به حال تعویق در آوردند.

سلامت جسمی هیلاری کلینتون یکی از نقاط حمله آقای ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه او در انتخابات پیش‌رو، به شمار می‌رود. او در ماه‌های گذشته سعی کرده که توجه مردم را به وضع سلامت خانم کلینتون جلب کند. در توئیتی که در ماه اوت منتشر شده بود، ترامپ گفت که حاضر است گزارشی از وضع سلامت خود منتشر کند. او در همان توییت رقیب دمکرات خود را به چالش کشیده بود که همین کار را انجام دهد.

هیلاری کلینتون چند ماه قبل در یک برنامه تلویزیونی، گفته بود که «حالم بسیار خوب است و هیچ وقت به این سلامت نبوده‌ام».

XS
SM
MD
LG