لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۲۶

« قطعنامه شورای امنيت، خطرناک است»


رفسنجانی اعدام صدام حسين را نشانی از عدالت الهی در تاريخ بشريت دانست که خداوند وعده اش را داده است.
رفسنجانی اعدام صدام حسين را نشانی از عدالت الهی در تاريخ بشريت دانست که خداوند وعده اش را داده است.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، روز يکشنبه، ۱۰ دی ماه، از طرف های مقابل ايران در پرونده هسته ای خواست تا عجله نکنند و وارد ميدان های خطرناک نشوند.


آقای رفسنجانی که در نماز عید قربان سخن می گفت با اشاره به قطعنامه و تحريم ايران افزود:« برای خودشان در منطقه و برای ما مشکلات درست می کنند و اين مشکلات اين طور نيست که محدود به ايران بماند.»
وی افزود که دود مشکل آفرينی برای ايران به چشم خيلی ها می رود و اتفاقات مهمی در پی دارد.


آقای رفسنجانی، قطعنامه ۱۷۳۷ شورای امنيت را قطعنامه خطرناکی دانست و گفت معلوم است برای آينده برنامه دارند.


اکبر هاشمی رفسنجانی فشار بر ايران به بهانه پرونده هسته ای را مهمترين شرارتی عنوان کرد که در مقابل جمهوری اسلامی است.


اکبر هاشمی رفسنجانی فشار بر ايران به بهانه پرونده هسته ای را مهمترين شرارتی عنوان کرد که در مقابل جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای رفسنجانی در مورد صلح جویانه بودن برنامه هسته ای ایران گفت:«همه‌ كشورها نيز وقتی مي‌خواهند چيزی بگويند عنوان مي‌كنند ما حق برخورداری از منافع صلح‌آميز هسته‌ای را برای ايران قبول داريم، بنابراين تا اينجای مساله روشن است، اما بعد ابهام می‌آفرينند و مي‌گويند ايران مي‌خواهد به سمت كار نظامي هسته‌ای برود كه ما اين تهمت را قبول نداريم و حاضريم اين تهمت را از خودمان با منطق، نظارت، مذاكره، بازرسی ها و همه‌ی مقرراتی كه سازمان‌های بين‌المللی برای نظارت بر اين مساله دارند، دور كنيم، اما باز هم بهانه‌جويی مي‌كنند و كار را به قطعنامه‌ تحريم می‌كشانند. »


به گزارش خبرگزاری فارس، رييس مجمع مصلحت نظام افزود:« آمادگی خود را اعلام کرديم که همه ابهامات را در مذاکرات برطرف کنيم.»


اخیرا برادر آقای رفسنجانی، محمد هاشمی رفسنجانی در در گفت و گویی با روزنامه کارگزاران خواستار استفاده ازمیانه روها در سیاست کشور برای جلوگیری از بحران احتمالی ناشی از برنامه های اتمی شده بود. وی در مصاحبه خود از سیاست های دولت احمدی نژاد در مورد پرونده هسته ای به شدت انتقاد کرده بود.


به گزارش ايسنا، آقای رفسنجانی، اعدام صدام حسين را نشانی از عدالت الهی در تاريخ بشريت دانست که خداوند وعده اش را داده است.


اکبر هاشمی رفسنجانی در سخنانش عيد ميلاد مسيح را تبريک گفته و از مردم برای حضور در انتخابات تشکر کرد.


اکبر هاشمی رفسنجانی، که در انتخابات ماه گذشته، با اختلاف فاحشی نسبت به رقبای خود به عنوان نماينده نفر اول استان تهران به مجلس خبرگان رهبری راه يافت، با صدور بيانيه ای، تاکيد کرده بود که همچنان در کنار رهبری نظام باقی خواهد ماند.


آقای رفسنجانی در بيانيه خود نوشت: «از خداوند خواستارم که بتوانم بقيه عمرم را در کنار رهبر معظم انقلاب خدمت کنم.»


XS
SM
MD
LG