لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۲۸

براد پيت و دی کاپريو در فيلم «حرامزاده های بی شرف»


براد پيت ۴۴ ساله، قرار است در اين فيلم نقش آلدو راين، ستوان ارتش آمريکا را بازی کند.(عکس: AFP)
براد پيت ۴۴ ساله، قرار است در اين فيلم نقش آلدو راين، ستوان ارتش آمريکا را بازی کند.(عکس: AFP)


کوئنتين تارانتينو، فيلمساز ۴۵ ساله آمريکايی با براد پيت، ستاره هاليوود به منظور گفت و گو در باره نقش احتمالی وی در هفتمين فيلم بلندش با نام «حرامزاده های بی شرف» Inglorious Bastards ملاقات کرد.


تارانتينو که ، برنده نخل طلای بهترين فيلم ۱۹۹۴ جشنواره کن و اسکار بهترين فيلمنامه ۱۹۹۵ برای فيلم داستان عامه پسند، است همچنين در نظر دارد با لئوناردو دی کاپريو، ستاره ديگر هاليوود، در باره ايفای نقش ديگری در فيلم جديدش مذاکره کند.


داستان فيلم تازه تارانتينو که شش سال بر روی فيلمنامه آن کار کرده به دوران جنگ جهانی دوم بازمی گردد. در اين فيلم يک گروه از سربازان سرکش آمريکايی که قرار است اعدام شوند اين اقبال را می يابند تا به جای اعدام در کنار نيروهای متفقين در عملياتی عليه ارتش نازی آلمان شرکت کنند.


براد پيت ۴۴ ساله، همسر آنجلينا جولی، ستاره معروف هاليوود که تنها چند روز از تولد دو قلوهايشان می گذرد، قرار است در اين فيلم نقش آلدو راين، ستوان ارتش آمريکا را بازی کند و لئوناردو دی کاپريوی ۳۴ ساله نيز در نقش هانس لاندا، افسر نازی ظاهر شود.


اين نخستين باری است که اين دو بازيگر در فيلمی از کوئينتين تارانتينو حضور می يابند.


پيش از اين تارانتينو در نظر داشت بازيگرانی چون آدام ساندلر، بروس ويليس، سيلوستر استالونه و يا حتی آرنولد شوارتزينگر را برای نقش اول اين فيلم شرکت دهد.


او گفته بود: «هميشه آرزو داشتم اين ستاره ها را با هم در يک فيلم خود داشته باشم.»


تاکنون حضور دو بازيگر ديگر، تيم راث و مايکل مدسون در اين فيلم قطعی شده است.


به نوشته هاليوود ريپورتر، فيلمبرداری «حرامزاده های بی شرف» قرار است پاييز امسال در کشورهای آلمان و فرانسه آغاز شود و تارانتينو مايل است آن را برای ماه مه سال آينده و جشنواره فيلم کن آماده کند.


کوئينتين تارانتينو که تاکنون به جز «داستان عامه پسند»، فيلم های سگدانی (۱۹۹۲)، جکی براون (۱۹۹۷)، بيل را بکش – بخش نخست (۲۰۰۳)، بيل را بکش – بخش دوم (۲۰۰۴) و ضد مرگ (۲۰۰۷) را ساخته از زمره فيلمسازانی است که فيلم تازه ای از او در محافل سينمايی جهان همواره به عنوان موضوعی پراهميت تلقی شده است .


XS
SM
MD
LG