لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۵۷

پوشش تحولات مرتبط با حملات موشکی سپاه به دو پایگاه نظامی آمریکا‎

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی از حمله تلافی‌جویانه خود به دو مقر نیروهای نظامی ایالات متحده در پایگاه‌های عین‌الاسد و اربیل عراق خبر داد.

۰۳:۴۷ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

وزارت دفاع آمریکا تایید کرده است که پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق و یک پایگاه دیگر در اربیل هدف حملات موشکی سپاه پاسداران قرار گرفته است.

۰۳:۵۲ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

سخنگوی کاخ سفید لحظاتی پس از حملات موشکی ایران گفت که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان این حملات قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، استفانی گریشام گفت: «ما در جریان گزارش‌های مربوط به حملات علیه تاسیسات آمریکا در عراق هستیم. رئیس‌جمهور در جریان قرار گرفته‌اند و اوضاع را از نزدیک رصد می‌کنند و در حال مشورت با تیم امنیتی خود است».

۰۳:۵۲ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

بورس ژاپن در پی اعلام حملات موشکی ایران به نیروهای ایالات متحده در عراق بیش از دو درصد سقوط کرد.‎

۰۳:۵۷ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

پنتاگون اعلام کرده است که با توجه به شواهد قبلی مبنی بر احتمال حمله ایران، پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در حالت هشیاری کامل بوده‌اند.

۰۴:۰۵ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

خبرگزاری فارس گزارش داده است که موج دوم حملات موشکی به پایگاه‌های آمریکایی آغاز شده است. پیشتر برخی منابع خبری از توقف حملات خبر داده بودند.

۰۴:۱۰ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گزارش داده است که موشک‌های شلیک‌شده به سمت یک پایگاه آمریکایی در عراق به بخش عراقی این پایگاه اصابت کرده و چند عراقی زخمی ‌شده‌اند.

۰۴:۱۱ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

قیمت نفت در بازارهای جهانی به فاصله کمی از حملات موشکی ایران ۳.۵ درصد افزایش یافت.

۰۴:۱۳ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

بازار سهام ژاپن، نیکی، در حال حاضر ۲.۴ درصد یا ۵۷۶ واحد سقوط کرده و به زیر ۲۳ هزار واحد رسیده است.

۰۴:۱۵ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

خبرگزاری رویترز گزارش داد که مایک پومپئو و مارک اسپر، وزیران خارجه و دفاع آمریکا، بدنبال حملات موشکی ایران به کاخ سفید رفتند.

۰۴:۱۶ ۱۸.۱۰.۱۳۹۸

نانسی پلوسی، رئيس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی نوشته است که باید از «امنیت سربازان» مطمئن شویم. او از ایران و آمریکا خواسته که به خشونت‌ها پایان دهند. خانم پلوسی تاکید کرده که آمریکا و جهان تحمل یک جنگ دیگر را ندارند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG