لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۳۶

صدای شما؛ تفاوت راديو فردا با ساير راديو ها


بحت آزاد اين هفته برنامه «صداى شما، صداى فردا» به تفاوت راديو فردا با ساير راديوها اختصاص داشت.

در اين برنامه دو نفر از شنوندگان راديو فردا، نظرات و انتقادهايشان را در مورد برنامه هاى اين راديو مطرح كردند و با يكديگر به بحث گذاشتند.

آرمان مستوفى، مدير راديو فردا، مهمان برنامه اين هفته بود و به سئوال ها و انتقادهاى شنوندگان پاسخ داد.



در بحث آزاد اين هفته، دو شنونده به نام هاى على و حميد از ايران شركت كردند و نظراتشان را در مورد برنامه هاى راديو فردا با آرمان مستوفى در ميان گذاشتند.

ضمنا قرار بود دو شنونده مخالف با سياست هاى راديو فردا نيز در برنامه اين هفته حضور داشته باشند اما چند دقيقه مانده به ضبط برنامه، حاضر به شركت در آن نشدند.

در بحث آزاد اين برنامه، حميد در مورد ويژگي هاى راديو فردا گفت كه اين راديو با توجه به بيست و چهار ساعته بودن، هميشسه در دسترس شنوندگان است و لازم نيست كه آنها در ساعات مشخصى براى دريافت آخرين اخبار و يا شنيدن موسيقى به آن مراجعه كنند.

به گفته حميد، يكى ديگر از نكات قابل توجه راديو فردا اين است كه برنامه هاى آن به دو بخش خبرى و تفريحى تقسيم شده كه هر قسمت شنوندگان خاص خود را دارد.

على نيز پخش سخنان موافقان و مخالفان مواضع راديو فردا از اين رسانه را يكى از ويژگى هاى بارز آن بر شمرد و اين مسئله را نشانه بى طرفى راديو فردا دانست.

در ادامه آرمان مستوفى با اشاره به نظر على در مورد بى طرفى راديو فردا، گفت كه اگر شنوندگان با توجه به پخش حرف هاى موافق و مخالف به اين نكته پى برده باشند، ما تا حد زيادى به اهداف خودمان رسيده ايم.

به گفته مستوفى، راديو فردا يك رسانه آزاد است كه سعى مى كند حقيقت اخبار، مطالب و رويدادها را به گوش مخاطبانش برساند و در تحليل اين اخبار از نظرات كارشناسانى با ديدگاههاى مختلف بهره مند شود.

آرمان مستوفى اعتقاد دارد كه همين ويژگى مهم راديو فردا، يعنى اطلاع رسانى آزاد است كه باعث مى شود عده اى جلوى رسيدن امواج اين راديو را بگيرند و نگذارند جريان صحيح اطلاع رسانى صورت گيرد؛ چرا كه آنها نمى خواهند حقيقت اخبار به گوش مردم برسد.

در ادامه، على اين پرسش را مطرح كرد كه چرا در برنامه «صداى شما، صداى فردا» از نظرات مخالفان كمتر استفاده مى شود؟

ژان خاكزاد هم در جواب او گفت كه اتفاقا در همين برنامه قرار بود چند شنونده كه نظرات متفاوتى نسبت به راديو فردا دارند، حضور داشته باشند اما در آخرين لحظات يا از شركت در برنامه انصراف دادند و يا موبايلشان را خاموش كردند.

در پايان برنامه اين هفته «صداى شما، صداى فردا»، آرمان مستوفى توضيحاتى در مورد برنامه جديد راديو فردا با نام «راديو پس فردا» ارايه كرد.

اين برنامه قرار است از شنبه، هشتم خرداد، هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۳ پخش شود.
XS
SM
MD
LG