لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۲:۵۶

محمود احمدی نژاد در جلسه هيئت دولت حاضر شد


عکس های رييس جمهوری ۵۲ ساله ايران در جلسه هيئت دولت و سخنان او، در تمامی خبرگزاری های ايران منتشر شده است. (عکس از فارس)
عکس های رييس جمهوری ۵۲ ساله ايران در جلسه هيئت دولت و سخنان او، در تمامی خبرگزاری های ايران منتشر شده است. (عکس از فارس)
درپی انتشار خبرهايی از ابتلای محمود احمدی نژاد به يک بيماری سخت، او شامگاه يکشنبه در جلسه مشترک هيئت دولت با استانداران حاضر شد و سخنرانی کرد.

عکس های رييس جمهوری ۵۲ ساله ايران در جلسه هيئت دولت و سخنان اوخطاب به استانداران، در تمامی خبرگزاری های ايران منتشر شده است.

طی هفته گذشته و پس از آنکه محمود احمدی نژاد چند برنامه عمومی خود را لغو کرد، شايعه هايی مبنی بر ابتلای او به يک بيماری سخت منتشر شد و برخی رسانه های مطالبی از احتمال تاثير اين بيماری در نامزدی او برای دور بعدی انتخابات رياست جمهوری ايران در خرداد ماه آينده، مطرح کردند.

اين شايعات از رسانه های ايران هم فراتر رفت و روز جمعه روزنامه بريتانيايی گاردين، با انتشار گزارشی به بررسی بيماری محمود احمدی نژاد و اثر آن بر انتخابات پيش روی ايران پرداخت.

چهارشنبه گذشته در آخرين لحظات سخنرانی محمود احمدی نژاد در «همايش روز آمار و برنامه ريزی» لغو شد و يکی از جلسات هيات دولت نيز بدون او برگزار شد.

طی سه سال گذشته برخی کارگزاران دولت محمود احمدی نژاد در گفتگو با رسانه های ایران از پرکاری و کم خوابی او سخن گفته اند.

چندی پيش سرتيپ جهانگير دايی حامد، سر تيم حفاظت رييس جمهوری در سال های ۸۴ تا ۸۶ در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود که محمود احمدی نژاد تا ۲۰ ساعت در روز کار می کند به شکلی که ماموران حفاظت او «از پا می افتند».

روز شنبه چهارم آبان ماه و با بالا گرفتن شايعات در باره بیماری شدید ریس جمهوری ایران، محمداسماعيل کوثری، نمانيده و نايب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس به خبرگزاری رسمی ايران، ايرنا گفت: «محمود احمدی نژاد در اثر فشار کار به بستر بيماری افتاده است، هر انسانی در اثر فشار کار ممکن است دچار ضعف شود و اين امری طبيعی است.»

او افزود: « کسانی که از اين امر طبيعی به عنوان يک ترفند و عمليات روانی بهره برداری می کنند، بار ديگر، نزد افکار عمومی شکست خواهند خورد. طراحی چنين اقداماتی، نشانه سرخوردگی، عجز، ناتوانی و بی عرضگی طراحان آنها است.»

اما پس از آن، محمد حسين صفار هرندی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی هم روز يکشنبه در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص بيماری محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران، گفت: «الحمدالله، آقای احمدی نژاد از ما سر حال تر است.»
XS
SM
MD
LG