لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۳۲

صدای شما؛ صدای فردا، اعتصاب بازاريان در ایران


در برنامه اين هفته ، نخست صدای شنوندگان راديو فردا را می شنويم، که روی پيام گير « راديو فردا» اظهار نظر کرده اند و در ادامه، تازه ترين پيامک های و اي ميل های شنوندگان راديو فردا را مرور می کنيم.

انتقادها و پيشنهادهای شما، شنوندگان گرامی راديو فردا، نيز در اين برنامه مطرح شده است. در بحث آزاد برنامه اين هفته، سه شنونده راديو فردا شرکت دارند.

مشکلات ارتباط تلفنی با شنوندگان راديو فردا در ايران همچنان ادامه دارد. به همين خاطر، ناچاريم که بحث آزاد برنامه صدای شما، صدای فردا، را به صورت ضبط شده تقديم شما شنوندگان گرامی کنيم.

موضوع بحث آزاد برنامه اين هفته، واکنش شنوندگان راديو فردا به اعتصاب بازاريان در رابطه با اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده در ايران است.

ايرج، شنونده راديو فردا در شهر مياندوآب، عقيده دارد که قانون ماليات بر ارزش افزوده، قانون خوبی است، ولی دولت جمهوری اسلامی ايران قادر به اجرای درست اين قانون نيست.


به گفته اين شنونده راديو فردا، تا زمانی که بازرگانی در ايران در چارچوب قانون انجام نگيرد و جلوی قاچاق کالاها گرفته نشود، اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده، بی معنا است.

بهداد، شنونده راديو فردا در تهران، اين سئوال را مطرح می کند که بازاريان که با اعتراض به اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده، دولت را وادار به عقب نشينی کردند، بهتر نبود که به جای حفظ منافع مالی خود، به فکر مشکلاتی باشند که مردم ايران با آن دست به گريبانند؟

بهداد گفت: «تا زمانی که اسکله های غيرقانونی در اختيار سازمان ها و نهاد های پر نفوذ در ايران قرار دارد و انواع و اقسام کالا ها از اين اسکله ها به بازارهای ايران سرازير می شود، صحبت از اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده، شباهت به رويا دارد.»

در این میان، ارتباط تلفنی با فرشاد و علی، دو شنونده راديو فردا، چند بار قطع شد و امکان پخش اظهار نظراين دو شنونده گرامی ميسر نشد.

موضوع بحث آزاد برنامه هفته آينده و سئوال اين هفته برنامه، سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


محمدحسين صفارهرندی در سخنانی خطاب به هنرپيشه های ايرانی که در هاليوود فعاليت می کنند، گفت: «اگر کسی قانون را زير پا بگذارد، خودش هم زير پا گذاشته می شود.» نظر شما درباره اين گفته وزير فرهنگ و ارشاد ايران چيست؟

برای پاسخ به سئوال برنامه شما چه فکر مي کنيد؟
با شماره تلفن : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۱۲ تماس بگيريد.
شماره تلفن پيام گير راديو فردا : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳
شماره تلفن پيامک گير راديو فردا : ۰۰۴۲۰۶۰۳۸۷۴۱۵۰
وآدرس اي ميل راديو فردا : info@radiofarda.com
صدای شما ، صدای فردا است.


XS
SM
MD
LG