لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۳۷

لحظه به لحظه با نخستین روز از اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل

نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد از روز سه‌شنبه دوم مهر، کار خود را آغار کرد و باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، و حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، از سخنرانان روز نخست بودند.

۰۰:۵۴ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: جمهوری اسلامی ضمن پافشاری بر حقوق قانونی خود، آماده گفت‌و‌گوهای بدون تأخیر برای اعتمادسازی متقابل و رفع دو سویه ابهامات از طریق شفافیت کامل می‌باشد.
۰۰:۵۴ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: از طریق فشار‌های غیرقانونی نمی‌توان صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای را تضمین کرد.
۰۰:۵۳ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: پذیرش حق غنی‌سازی برای ایران نیز برای حل پرونده هسته‌ای لازم است.
۰۰:۵۳ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای همواره هدف ایران بوده. ایران به دنبال تولی سلاح هسته‌ای نبوده و با باورهای ما در تعارض است. منافع ملی ما ایجاب می‌کند که هرگونه نگرانی منطقی پیرامون برنامه هسته‌ای ایران را مرتفع نماییم.
۰۰:۵۲ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: پذیرش حق طبیعی و مسلم مردم ایران، ساده‌ترین راه‌حل موضوع هسته‌ای است... ایران و دیگر کنشگران باید دو هدف مشترک را به عنوان راه‌حل سیاسی پرونده هسته‌ای ایران قبول کنند: برنامه هسته‌ای ایران و سایر کشورها باید تنها با هدف صلح‌آمیز باشد.
۰۰:۵۱ ۳.۷.۱۳۹۲
حسن روحانی: ایران به دنبال راه حل مسائل و نه تولید مشکلات است. هیچ پرونده و موضوعی نیست که با احترام متقابل قابل حل نباشد.
۰۰:۵۰ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای، نسبت به امنیت منطقه و جهان مسئولانه برخورد می‌کند و آماده به همکاری چندجانبه در این زمینه است.
۰۰:۴۹ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: مردم ایران در انتخابات اخیر، در حرکتی هوشمندانه به گفتمان تدبیر و امید رأی دادند.
۰۰:۴۹ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: مردم جهان از جنگ خسته‌اند، آن‌ها امید به تغییر وضعیت کنونی دارند. جمهوری اسلامی ایران باور دارد که با ترکیب هوشمندانه‌ای از امید و اعتدال می‌توان همه چالش‌ها را مدیریت کرد. جنگ‌افروزان می‌خواهند امیدها را بخشکانند.
۰۰:۴۸ ۳.۷.۱۳۹۲
روحانی: دیگران را نباید فقط تحمل کرد، بلکه باید با دیگران کار کرد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG