لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۳۵

پلیس واشینگتن: مدرکی حاکی از تیراندازی در مجتمع نیروی دریایی وجود ندارد


مجتمع اداری نیروی دریایی آمریکا در محاصره پلیس
مجتمع اداری نیروی دریایی آمریکا در محاصره پلیس

ساعاتی پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تیراندازی احتمالی در مجتمع اداری نیروی دریایی آمریکا، پلیس واشینگتن دی‌سی اعلام کرد که هیچ مدرکی حاکی از تیراندازی در این مجتمع به دست نیامده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز پنج‌شنبه، ۱۱ تیر به نقل از مقامات پلیس پایتخت آمریکا نوشت که ماموران پلیس پس از دریافت گزارش تیراندازی در مجتمع اداری نیروی دریایی ایالات متحده اقدام به بازرسی محل کردند، اما دریافتند که نه کسی مجروح شده است و نه مدرکی مبنی بر تیراندازی وجود دارد.

مجتمع اداری نیروی دریایی آمریکا سال ۲۰۱۳ صحنه تیراندازی یکی از درجه‌داران پیشین این نهاد نظامی بود که به مرگ ۱۳ نفر از جمله فرد مهاجم انجامید. گزارش‌ها درباره تیراندازی دوباره در این مجتمع نیز بیش از هر چیز یادآور حادثه سال ۲۰۱۳ بود.

این گزارش‌ها با تصاویری همراه است که نشان می‌دهد پلیس آمریکا اقدام به محاصره مجتمع اداری نیروی دریایی کرده است. شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز می‌گوید که پلیس، ساختمان شماره ۱۹۷ را صبح پنج‌شنبه بازررسی کرده است، همان ساختمانی که حادثه تیراندازی سال ۲۰۱۳ رخ داد.

اسکات ویلیامز، یکی از فرماندهان نیروی دریایی آمریکا که هم در جریان حادثه سال ۲۰۱۳ در این ساختمان حضور داشت و هم امروز صبح، در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان اظهار داشت که محیط اطراف مجتع به شدت شبیه تصویر سال ۲۰۱۳ بود.

اما این بار پلیس آمریکا تاکید کرده که نه کسی کشته یا زخمی شده، نه سلاحی پیدا شده و نه اساسا مدرکی مبنی بر تیراندازی به دست آمده است.

XS
SM
MD
LG