لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۳۲

ترامپ: رسانه‌های منتشر‌ کننده اخبار جعلی، دشمن مردم آمریکا هستند


دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه در توییتی ،« رسانه‌‌ هایی» که اخبار جعلی منتشر می کنند،را به دشمنی با مردم آمریکا متهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه دونالد ترامپ پس از ورود به «مارا لاگو» در ایالت فلوریدا در توییتی به چند رسانه آمریکایی حمله کرده است.

رییس جمهوری آمریکا در این توییت نوشته است: رسانه‌‌ هایی که اخبار جعلی منتشر می کنند، (نیویورک تایمز، ان‌بی‌سی نیوز، ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، سی ان ان)دشمن من نیستند، دشمن مردم آمریکا هستند.

رییس جمهوری آمریکاهمچنین روز پنجشنبه در کنفرانس خبری برخی از خبرنگاران را متهم کرد حقیقت را نمی‌گویند و تنها منافع خاصی را دنبال می‌کنند.

دونالد ترامپ گفته بود: «من روزنامه‌ها را باز می کنم و گزارش‌های آنها را درباره آشفتگی و آشفتگی می‌بینم. وضعیت دقیقا خلاف این است. این دولت مثل یک ساعت کار می‌کند، به رغم اینکه هنوز کابینه‌ام تکمیل نشده است».

به گزارش آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ بارها برخی از رسانه‌های آمریکا را به «بی صداقتی» متهم کرده است و می گوید،این رسانه با نگاه منفی اخبار مربوط به این دولت او را پوشش می دهند.

رییس‌جمهوری آمریکا، پیشتر به دنبال انتشار گزارش‌های مربوط به استعفای مشاور امنیت ملی وی، از «افشای غیرقانونی» اطلاعات در برخی از رسانه ها انتقاد کرد.

پیشتر استیو بنن، یکی از مشاوران ارشد دونالد ترامپ از رسانه ها به عنوان حزب مخالف دولت ترامپ یاد کرده بود.

XS
SM
MD
LG