لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۳۰

پيروزی پرسپوليس در پيکاری پر گل


دیدار ابومسلم پرسپولیس، بدون حضور تماشاگران برگزار می شود
دیدار ابومسلم پرسپولیس، بدون حضور تماشاگران برگزار می شود

تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين مسابقه از هفته پانزدهم فوتبال سراسری ايران، جام خليح فارس، دو بر سه تيم ذوب آهن اصفهان را شکست داد . نيمه اول سه بر يک بود .


پرسپوليس با اين مسابقه نيم فصل نخست « ليگ » را با ايستادن در رده سوم به پايان رساند، تا پس از تعطيلات، نيم فصل نخستين مسابقه دور دوم را در برابر ابومسلم مشهد برگزار کند .


مسابقه پرسپولیس با ابومسلم در تهران، بدون حضور تماشاگر انجام می شود

مسابقه با ابومسلم در تهران و بدون حضور تماشاگر انجام می شود . به دليل رفتار بد هواداران پرسپوليس در مسابقه با تيم راه آهن، اين محروميت برای اولين مسابقه خانگی تيم تهرانی صادر شد .پرسپوليس در مشهد مغلوب تيم ابومسلم شده بود .


در حالی که پرسپوليس پس از مدتها توانست طعم پيروزی را بچشد، تيمهای سايپای صدر نشين و استفلال رده دومی بعد از ظهر جمعه به ترتيب در کرمان و تهران به ديدار مس و پاس می روند . مسابقه استقلال نيز به دليل مشابه با پرسپوليس، بدون حضور تماشاگر انجام می شود .


پنج گل سه پنالتی


در اصفهان تيم پرسپوليس ابتدا با سه گل پياپی پيش افتاد . ابتدا در دقيقه ۲۶ مهرزاد معدنچی از نقطه پنالتی گل زد و سپس عليرضا واحدی نيکبخت در دقيقه ۳۶ و حسين بادامکی در دقيقه ۴۱ گلهای بعدی را زدند .


کار پرسپوليس در حفظ پيروزی و کسب سه امتياز به دو اخطاره شدن و اخراج واحدی نيکبخت از دقيقه ۷۸ ،در لحظه های پايانی مشکلتر می نمود

پيش از آن که نيمه نخست به پايان برسد مهدی رجب زاده از نقطه پنالتی يک از گلها را پاسخ داد تا نيمه دوم بيشتر با حمله های تيم ميزبان همراه باشد .


در مسابقه ای که بيش از هرچيز اخطاری و پنالتی داشت، در دقيقه ۸۱ رجب زاده گل دوم خود و ذوب آهن را با يک پنالتی ديگر به ثمر رساند و دو بار هم با ضربه سر توپ را به ديرک دروازه پرسپوليس کوبيد .


کار پرسپوليس در حفظ پيروزی و کسب سه امتياز به دو اخطاره شدن و اخراج واحدی نيکبخت از دقيقه ۷۸ ،در لحظه های پايانی مشکلتر می نمود .


در مسابقه ديگر اين روز تيمهای راه آهن و ابومسلم در تهران ديداری بدون گل داشتند




XS
SM
MD
LG