لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۵۰

در خواست السد برای تغییر محل بازی با استقلال؛ تهران امنیت ندارد


به نوشته سايت باشگاه السد قطر مسوولان تيم فوتبال اين باشگاه به طور کتبی خواهان توجه ويژه فدراسيون فوتبال کشورشان شدند تا از کنفدراسيون فوتبال آسيا بخواهند مسابقه بعدی تيم فوتبال آنان با تيم ايرانی استقلال به جای ورزشگاه آزادی تهران در شهر ديگری انجام شود.

مسابقه رفت اين دو تيم در ليگ قهرمانان فوتبال آسيا قرار است در روز سه شنبه اول مارس (۱۱ اسفند) در تهران پايتخت ايران انجام شود.

اين سايت می افزايد: «پس از پيروزی دو بر صفرتيم السد بر تيم هندی دمبو در مسابقه مقدماتی اين جام، السد به مسابقه های گروهی ليگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسيا راه يافت و پيشتازان گروهها به دور بعد راه می يابند. تقاضای تيم السد برای انتقال بازی از تهران، به دليل شرايط و اختلال در امنيت پايتخت ايران ابراز شده است.»

در خواست تيم عربی پس از لغو رقابتهای اتومبيلرانی فرمول يک در بحرين و در پی ناآرامی های دو روز ۲۵ بهمن و اول اسفند در تهران در سايت باشگاه السد انتشار يافت و در ايران تنها خبرگزاری کار (ايلنا) با عنوان بی نتيجه بودن اين درخواست به آن اشاره داشت که بی درنگ از خروجی اين خبرگزاری نيمه رسمی حذف شد.

در گروه دوم تيم هميشه حاضر پاختاکور ازبکستان با استقلال ايران، النصر عربستان سعودی، که امسال در اين جام حضور يافته است و تيم السد قطر قرار دارند.

تيم استقلال روز سه شنبه هفته آينده در نخستين بازی اش در اين فصل در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران بايد با حريف قطری در ورزشگاه آزادی تهران بازی کند. اما اکنون تيم قطری سه روز پس از پيروزی بر حريف بی نام و نشان هندی اش (دمبو) خواهان تغيير محل بازی رفت در تهران شده است تا از هواداران استقلال فاصله گيرد.

اين در شرايطی است که پس از ماجراهای انتخابات رياست جمهوری اسلامی در سال گذشته و ناآرامی های تهران، تعداد تماشاگران و هواداران دو تيم پرطرفدار استقلال و پرسپوليس به دليل جو پليسی ورزشگاهها در تهران و شهرستانها، کاهش کم سابقه ای داشته است.

استقلال پس از مسابقه هفته آينده با السد، بايد روز بيست و چهارم اسفند در دومين مسابقه گروهی بايد در رياض عربستان به ديدار النصر عربستان برود. در آخرين مسابقه مرحله رفت استقلال در ورزشگاه آزادی تهران ميزبان تيم پاختاکور ازبکستان خواهد بود.
XS
SM
MD
LG