لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۳۴

پيروزی پرسپوليس و استقلال در نخستين گام


پرسپولیس در نخستین هفته مسابقات بر صنعت نفت آبادان پیروز شد
پرسپولیس در نخستین هفته مسابقات بر صنعت نفت آبادان پیروز شد

مسابقه های دور هفتم ليگ برتر ايران با پيروزی پرسپوليس و استقلال در تهران و آبادان آغاز شد و سايپا قهرمان دور قبل از راه آهن شکست خورد.


استقلال تهران روز جمعه در ورزشگاه آزادی در حضور ۵۵ هزار تماشاگر با نتيجه سه بر دو استقلال اهواز را شکست داد.


استقلال تهران در دقيقه ۱۸ توسط اميرحسين صادقی به گل اول اين ديدار دست يافت، اما چهار دقيقه بعد روح الله بيگدلی در حرکت تکنيکی بسيار زيبا گل تساوی تيم استقلال اهواز را به ثمر رساند.


پيش از پايان نيمه اول اين بازی، رضا مير طاهری به نفع استقلال اهواز نتيجه را تغيير داد. اما در نيمه دوم ياران ناصر حجازی توانستند توسط آرش برهانی و ميثم منيعی به پيروز در نخستين هفته اين دور بازي ها دست يابند.


در ساير ديدارها نخستین هفته دور هفتم لیگ برتر ایران اين نتايج به دست آمد: سپاهان اصفهان دو بر صفر پگاه گيلان را شکست داد، ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی بدون گل تساوی، ابومسلم خراسان با يک گل مغلوب صباباتری تهران شد، فجرسپاسی شيراز و شيرين فرازکرمانشاه به نتيجه دو بر دو رضايت دادند، و راه آهن دو بر صفر سايپا قهرمان دور گذشته را شکست داد

پرسپولیس و اولین برد


در آبادان و در حضور ۲۰۰۰۰ تماشاگر طرفدار صنعت نفت، تيم پرسپوليس سه بر دو پيروز شد. نيمه نخست دو بر يک به سود تيم تهرانی بود.


فرزاد آشوبی در دقيقه ۱۰، محسن خليلی در دقيقه ۱+۴۵ و علی رضا واحدی نيکبخت در دقيقه ۸۱ ‪ گل زدند. روح الله عرب و مارسلو دسوزا در دقيقه های ۱۵ و شصت و پنجم گل های تيم صنعت نفت را به ثمر رساندند


پيکان بر تيم دگرگون شده برق شيراز، چهار بر دو پيروز شد. در ورزشگاه ايران خودرو، گل‌های تيم پيکان تهران را ميثم رضاپور در دقيقه‌های ۴۵ و ۸۸، ‪ مهدی محمدی در دقيقه ۶۰ و ‪ ايمان حيدری در دقيقه ‪ ۶۶ به ثمر رساندند.


گل‌های تيم برق شيراز نيز توسط احتشام ساسانی در دقيقه ۴۸ از نقطه پنالتی و مهدی کريميان در دقيقه‌ ۴۸ زده شد.


در دقيقه ۸۲ مهدی محمدی با دريافت دومين کارت زرد در اين مسابقه، نخستين بازيکن اخراجی ليگ برتر هفتم شد.


در ساير ديدارها نخستین هفته دور هفتم لیگ برتر ایران اين نتايج به دست آمد: سپاهان اصفهان دو بر صفر پگاه گيلان را شکست داد، ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی بدون گل تساوی، ابومسلم خراسان با يک گل مغلوب صباباتری تهران شد، فجرسپاسی شيراز و شيرين فرازکرمانشاه به نتيجه دو بر دو رضايت دادند، و راه آهن دو بر صفر سايپا قهرمان دور گذشته را شکست داد.


XS
SM
MD
LG