لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۸

هفته يازدهم ليگ برتر ؛ پيروزی پرگل ذوب‌آهن و تثبيت صدرنشينی


با شکست پرسپوليس از استقلال، ذوب آهن پيشتاز با پيروزی ۳ بر صفر بر ملوان بندرانزلی و با ۲۴ امتياز فاصله اش را با تعقيب کنندگان افزايش داد.

در ادامه هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال ايران، تيم ذوب آهن در فولادشهر تيم ملوان را با گلهای پياپی و زودهنگام محمد حسينی در دقيقه سه، جلال رافخايی در دقيقه ۱۲ و اسماعيل فرهادی در دقيقه ۱۶، تيم برنده پرسپوليس در هفته دهم را درهم شکست تا با ۲۴ امتياز فاصله اش را با تيم رده دوم به چهار امتياز افزايش دهد.

ذوب آهن در حضور تماشاگری کم شمار سه بارهم توپ را به ديرک دروازه ملوان زد. اين تيم در مهمترين مسابقه تاريخ پيدايش خود، در بعد از ظهر چهارشنبه آينده در رياض رو در روی الهلال عربستان مسابقه برگشت نيمه پايانی ليگ قهرمانان آسيا را انجام می دهد. ذوب آهن در مسابقه رفت در فولادشهر يک بر صفر الهلال را شکست داده است.

استقلال با پيروزی يک بر صفر بر پرسپوليس ۲۰ امتيازی و صاحب رده دوم شد تا پرسپوليس با دو پله سقوط با ۱۸ امتياز در رده چهارم قرار گيرد. سپاهان، مدافع عنوان قهرمانی، پس از حرکتی کند در آغاز فصل، با پيروزی چهار بر دو در خانه پيکان قزوين با ۱۹ امتياز، تا رده سوم خود را بالا کشيد. تيم بحران زده پيکان پس از اين شکست حميد عليدوستی را به عنوان سرمربی و جانشين محمد احمدزاده انتخاب کرد.

برای سپاهان احمد جمشيديان دو گل زد که يکی از نقطه پنالتی بود. محرم نويدکيا گل سوم را زد و گل چهارم را جواد کاظميان از يک پنالتی ديگر به ثمر رساند. گل‌های تيم پيکان را مجيد خدابنده ‌لو و ميثم رضاپور به ثمررساندند و خدابنده لو يک پنالتی را هدر داد.

شاهين بوشهر با پيروزی دو بر يک بر پاس همدان از جمع تيمهای قعر نشين کمی فاصله گرفت. نفت نيز در ميزبانی تيم صبای قم در ورزشگاه اکباتان به تساوی بدون گل رسيد. در دقيقه ۱۵ ضربه پنالتی مهدی محمدزاده از نفت را مهدی واعظی ،دروازه‌بان صبا، مهار کرد.
XS
SM
MD
LG