لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۲۲

لیگ قهرمانان آسيا؛ پيروزی ذوب آهن مقابل الهلال عربستان


تيم فوتبال ذوب آهن روز چهارشنبه در اصفهان در بازی رفت در ديدار رفت مرحله نيمه نهايی قهرمانی باشگاه‌های آسيا توانست با يک گل الهلال عربستان را شکست دهد.

اين بازی در وزشگاه فولادشهر اصفهان و با حضور بيش از ده هزار تماشاگر برگزار شد. تنها گل اين بازی در دقيقه ۵۷ ، روی يک ضربه‌ کاشته زيبای قاسم حدادی فر به ثمر رسيد.

الهلال عربستان پس از دريافت اين گل، فشار مضاعفی را بر روی دروازه تيم ذوب آهن وارد کرد. البته در اين بازی الهلال عربستان کم شانس بود و شوت سهمگين و ناگهانی بازيکن الهلال به تيرک دروازه ذوب اهن برخورد کرد.

اين در حالی بود که در نيم اول اين بازی تيم الهلال ضربه پنالتی را به هدر داد. در دقيقه ۴۲ تيم الهلال به يک ضربه پنالتی دست يافت. اين ضربه را کريستين ويلهمسون زد که شهاب گردان توانست اين ضربه را مهار کند.

ترکيب ذوب آهن: شهاب گردان - علی احمدی - محمد حسينی ـ احمد محمدپور (حسين ماهينی، ۵۳) ـ فرشيد طالبی ـ محمدرضا خلعتبری ـ اسماعيل فرهادی(محمد صلصالی، ۹۰) ـ محمد قاضی (جلال رافخايی، ۸۰) ـ شاهين خيری ـ قاسم حدادی فر مقابل الهلال به ميدان رفت.

با توجه به اين که دروازه ذوب آهن در اصفهان بسته ماند، اين تيم اميدوار است با حفظ ذخيره خود بتواند به ديدار پايان مسابقات قهرمانی باشگاههای آسيا راه يابد.

ديدار برگشت مرحله نيمه نهايی ليگ قهرمانان آسيا ذوب آهن و الهلال عربستان دو هفته ديگر در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض برگزار می‌شود.

تيم ذوب آهن اصفهان در بازی های فصل جاری ليگ قهرمانان آسيا توانسته است در همه ديدارهای خانگی خود مقابل ؛الوحده امارات، بنيادکار ازبکستان، الاتحاد عربستان، مس کرمان، پوهانگ استيلرز کره جنوبی و الهلال عربستان به پيروزی برسد.

«فرصت فينال را از دست نمی دهيم»

در همين حال، منصور ابراهيم زاده، سر مربی تیم ذوب آهن پس از پايان بازی در جمع خبرنگاران با تاکيد بر اين که تیمش «پيروزی ارزشمندی» کسب کرده، گفته است:« تمام تلاش‌مان را به کار می گيريم تا در بازی برگشت مقابل اين تيم عربستانی فرصت رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا را از دست ندهيم.»

اريک گرتس، سرمربی تيم فوتبال الهلال عربستان، نيز گفته است:« بازی زيبايی را از سوی هر دو تيم شاهد بوديم و ما شانس يک ضربه پنالتی را از دست داده و يک بار توپ‌مان به تير دروازه برخورد کرد. فکر می کنم هر دو تيم ذوب آهن و الهلال از اين بازی زيبا راضی باشند.»

اريک گراتس همچنين گفت:« در بازی برگشت و با حمايت ۵۵ هزار تماشاگرمان مانند هميشه می توانيم بازی خوبی را ارائه دهيم و بسيار اميدواريم به نتيجه‌ای که می خواهيم دست يابيم. »
XS
SM
MD
LG