لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۵۴

جام جهانی فوتبال ساحلی: اروگوئه شش گل به ايران زد


تیم فوتبال ساحلی ایران شش بر یک از اورگوئه شکست خورد.
تیم فوتبال ساحلی ایران شش بر یک از اورگوئه شکست خورد.

تيم ملی فوتبال ساحلی ايران با شکست شش بر يک از همتای اروگويه ای خود، نخستين پيکار در جام جهانی اين شاخه فوتبال را با ناکامی سختی پشت سر گذاشت.


اين مسابقه در گروه نخست جام جهانی ۲۰۰۸ فوتبال ساحلی در مارسی فرانسه بود. تيم های فرانسه و سنگال نیز در اين گروه حضور دارند.


این دو تیم در ديدار اول مسابقه در وقت معمولی پنج بر پنج مساوی شد تا پس از بازی بدون گل در وقت اضافی، در ضربه های پنالتی سنگال دو بر يک پيروز شود.


مسابقه فوتبال ساحلی در سه وقت انجام می شود و در صورتی که دو تيم مساوی باشند، بازی به وقت اضافی می کشد و سپس در صورت ادامه تساوی، هر تيم در ضربه های پنالتی دو ضربه می زند. فرانسه در برابر سنگال دومين ضربه پنالتی را به ديرک دروازه زد.


سايت فيفا در روز پنجشنبه ۱۷ ژوئیه گزارش داد که اروگوئه در اولين بازی خود با پيروزی پر گل بر ايران، شروعی در اوج قدرت داشت و خود را به عنوان يکی از مدعيان نشان داد.


نتيجه درخشان اروگوئه مديون بازی عالی ريکار بود که سه گل تماشايی به ثمر رساند تا الهام بخش اين پيروزی خيره کننده شود.


اروگوئه در مدت هشت دقيقه بازی را سه بر صفر کرد و کنترل بازی را در دست گرفت. در فاصله گلهای اول و دوم ريکار، مارتين گل ديگر را زد.


در اواخر وقت دوم مهدی داودی، بازيکن با روحيه ايرانی با زدن يک گل به ايران اميد بازيابی بازی را داد. اما ريکار با زدن گل سوم خود خيلی سريع سه گل برتری اروگوئه را بازگرداند.


اروگوئه در شروع وقت سوم بازی گل پنجم را زد. در اين لحظه پاريو در پی پاس تماشايی فابيان توپ را سرضرب به داخل دروازه ايران کوبيد. فابيان خود با زدن گل ششم، پيروزی بزرگ را تکميل کرد.


ايران بازی دوم خود را روز شنبه ۱۹ ژوئیه در برابر فرانسه ميزبان این مسابقات برگزار خواهد کرد.


XS
SM
MD
LG