لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۰۲

دونالد ترامپ «رییس کمپین ریاست‌جمهوری‌اش برای ۲۰۲۰ را انتخاب کرد»


دونالد ترامپ در حالی آماده حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ شده است که حدود هشت ماه دیگر، انتخابات کنگره است.
دونالد ترامپ در حالی آماده حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ شده است که حدود هشت ماه دیگر، انتخابات کنگره است.

گزارش‌ها حاکی است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، رییس ستاد انتخاباتی کمپین خود برای دور دوم ریاست‌جمهوری‌اش را انتخاب کرده است.

برد پارسکیل، که از او به عنوان برگ برنده در فضای مجازی نام می‌برند، از سوی آقای ترامپ به عنوان رئیس کمپین‌اش معرفی شده است.

دونالد ترامپ در حالی آماده حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ شده است که حدود هشت ماه دیگر، انتخابات کنگره است و پس از آن مشخص خواهد شد آیا هنوز حزب جمهوریخواه اکثریت کنگره را در اختیار خواهد داشت یا این دمکرات‌ها اکثریت را به دست می‌گیرند.

آقای ترامپ که در حال حاضر ۷۱ ساله است با ارسال نامه‌ای در بیستم ژانویه ۲۰۱۷ به کمیسیون انتخاباتی، قصد خود را برای حضور در رقابت‌های ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

این گزارش حاکی است دونالد ترامپ در همان روزی که سوگند ریاست‌جمهوری خود را ادا کرد، درخواست رسمی راه‌اندازی کمپین برای دور دوم ریاست‌جمهوری خود را تسلیم کرده است.

برد پراسکیل ساکن سن آنتونیو در تگزاس است. او در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر که با پیروزی دونالد ترامپ همراه بود، مدیر بخش دیجیتال کمپین او بود.

برد پراسکیل در گفت‌وگویی با برنامه «شصت دقیقه» شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا گفته بود در جریان انتخابات، از شرکت‌های فیسبوک و توئیتر خواسته بود به او به طور کامل آموزش دهند که چطور می‌توان از این ابزارها بهترین استفاده را داشت.

از او به عنوان کسی که آراء پایین ولی مهم برای کمپین ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ به همراه آورد، یاد می‌شود.

خبر انتصاب برد پراسکیل به عنوان رییس ستاد انتخاباتی ترامپ، نخستین بار روز سه‌شنبه در سایت محافظه‌کار «دراج ریپورت» منتشر شد. خبرگزاری‌های رویترز و آسوشیتدپرس هم پس از آن و به نقل از منابع خود این خبر را تایید کردند.

برد پراسکیل از دوستان نزدیک جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ است. او پیش از این هم برای سازمان تجارتی دونالد ترامپ کار کرده بود.

بر اساس گزارش‌هایی از خبرگزاری رویترز، آسوشیتدپرس، سایت دراج ریپورت/ ک.ت/ ک.ر
XS
SM
MD
LG