لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۴:۱۵

احمدی‌نژاد تا کجا پیش می‌رود؟


محمود احمدی‌نژاد بار دیگر زبان به انتقاد از مقام‌های جمهوری اسلامی گشوده است. این‌بار همزمان با بست‌نشینی حمید بقایی، معاون اجرایی، محمدعلی جوانفکر، مشاور رسانه‌ای و حبیب جزءخراسانی، مدیرکل وقت امور مالی در نهاد ریاست جمهوری، در آرامگاه عبدالعظیم، آقای احمدی‌نژاد در آنجا حاضر شد و قوه قضاییه را به دیکتاتوری متهم کرد.

او همچنین اعلام کرد با خانواده لاریجانی مخالف است و نمی‌خواهد که مملکت به دست آنها بیفتد. خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه، رفتار محمود احمدی‌نژاد و یارانش را معرکه‌گیری خوانده و آنها را «فرقه زنبیلیه» نامیده است. اشاره خبرگزاری میزان به حاضر شدن حمید بقایی، معاون اجرایی احمدی‌نژاد در دادگاه رسیدگی به اتهاماتش با زنبیلی قرمز پر از مدارک است.

انتقادهای محمود احمدی‌نژاد از مقام‌های جمهوری اسلامی در شرایط کنونی چه معنایی دارد و او تاکجا پیش خواهد رفت؟ چرا رهبر جمهوری اسلامی با او برخورد نمی‌کند؟

این سؤال‌هایی است که در برنامه دیدگاه‌های این هفته به آنها پاسخ می‌دهیم. با حضور دو کارشناس: سعید برزین، تحلیلگر سیاسی در بریتانیا و علی حاجی‌قاسمی، استاد جامعه شناسی سیاسی در سوئد. با این توضیح که تعدادی از همفکران آقای احمدی‌نژاد دعوت رادیوفردا را برای شرکت در این برنامه نپذیرفتند. ‎

دیدگاه‌ها/ احمدی‌نژاد تا کجا پیش می‌رود؟
please wait

No media source currently available

0:00 0:24:59 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG