تسنیم به نقل از علی پروین: برنامه نود را نمی‌پسندیدم

علی پروین

یک روز پس از انتشار اخباری در مورد تحریم تلویزیون حکومتی ایران از طرف چند چهره ورزشی از جمله علی پروین، خبرگزاری تسنیم به نقل از آقای پروین این خبر را تکذیب کرد.

پیشتر اخباری در چند رسانه از جمله روزنامه ایران منتشر شده بود مبنی بر این که «علی پروین و علی دایی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های ورزشی کشور اعلام کردند تا زمانی که عادل [فردوسی‌پور] با نود به روی آنتن نروند قدم به رسانه‌ ملی نخواهند گذاشت».

در دو روز گذشته عرصه شبکه‌های اجتماعی در ایران بیش از هر چیز در دست واکنش به خبر «حذف» عادل فردوسی‌پور، مجری و تهیه‌کننده برنامه ورزشی نود، بوده است.

آقای فردوسی‌پور روز دوشنبه، ۲۷ اسفند، گفت که رئیس شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی اجازه پخش برنامه ۹۰ برای آن شب را نداده است.

حال خبرگزاری تسنیم به نقل از علی پروین، پیش‌کسوت فوتبال ایران، تحریم صداوسیما در واکنش به این اقدام را «بی‌معنی» خوانده و اصلا برنامه فردوسی‌پور را «نمی‌پسندیده» است.

او گفت: «اساساً تحریم صداوسیما بی‌معنی است و متوجه نمی‌شوم معنی این حرف‌ها چیست. من عاشق سریال‌های ایرانی هستم و آنها را پیگیری می‌کنم. همچنین چند تن از مدیران صداوسیما دوست من هستند.»