وکیل کی‌روش: چاره‌ای جز شکایت از فدراسیون فوتبال ایران نداشتیم

در ادامه انتشار خبرها از شکایت مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه از قول وکیل کارلوس کی‌روش ضمن تأیید شکایت مربی پرتغالی از فدراسیون فوتبال ایران گفت که او «چاره‌ای جز این کار نداشته است».

در یک ماه گذشته اخباری منتشر شده است مبنی بر این که کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران، پرونده شکایت از یکدیگر را در فیفا پیگیری می‌کنند. کی‌روش برای حقوق جام ملت‌ها و فدراسیون هم به خاطر «تهمت‌ها».

حال وکیل کارلوس کی‌روش که ایسنا به نامش اشاره نکرده در گفت‌وگو با رسانه‌ها تأیید کرده است که این مربی از فدراسیون فوتبال ایران بابت پرداخت نشدن حقوقش شکایت کرده است.

کی‌روش حقوق شش ماه پایانی حضورش در ایران را از فدراسیون فوتبال ایران طلبکار است.

آقای کی‌روش پیش از جام ملت‌ها، در حین جام و پس از آن، بارها برپایی اردو در قطر را به باد انتقاد گرفت اما هیچگاه نگفت برپایی اردو در امارات که خواسته او بود، چه تفاوتی با اردوی قطر داشته.

کی‌روش می‌گوید: مهدی تاج مسئولیت‌هایش را انجام نداد و من را در یک شرایط غیر محترمانه و غیرقابل قبول مجازات کرد و به من آسیب رساند.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال نیز در واکنش به اظهارات کی‌روش می‌گوید: متأسفانه این فرد بی‌توجه به تلاش‌های صادقانه فدراسیون فوتبال، اظهارات عاری از واقعیت و همراه با تهمت را در چند نوبت ایراد کرده.