وکیل مهناز افشار: موکلم در ایران نیست، برگردد حتما توضیح خواهد داد

به دنبال شکایت یک طلبه مازندرانی از مهناز افشار، هنرپیشه، وکیل خانم افشار روز جمعه خبر داد که مهناز افشار در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد و پس از بازگشت در دادسرا حاضر خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از عبدالصمد خرمشاهی، وکیل مهناز افشار، گفت که خانم افشار «به محض اینکه به ایران برگردد در اولین فرصت در مرجع قضایی مربوطه حاضر خواهد شد».

غفار دریاباری، طلبه‌ای جوان در مازندران، که شکایتش به صدور احضاریه برای خانم افشار منجر شده در توییتی ادعا کرده بود که از عکس او در شبکه اجتماعی توییتر سوء استفاده شده و او هیچ گفته‌ای درباره حشدالشعبی و صیغه زنان ایرانی برای آنان ندارد.

مهناز افشار، از ستارگان سینمای ایران، درباره همین گفته‌های منسوب به آقای دریاباری پیامی توییتری نوشت که جنجالی از آب درآمد.

حال وکیل مهناز افشار گفته است: «موکلم در خارج از کشور است و در صحبتی که با من داشت گفته که تابع قوانین و مقررات است و اصلا فکر نمی‌کرده که اتهامی متوجه او باشد و مشکلی ایجاد کند و به محض این که به ایران برگردد... در مرجع قضایی مربوطه حاضر خواهد شد.»

عبدالصمد خرمشاهی در عین حال تاکید کرد: «تشخیص این که نوشته و اظهار نظر خانم افشار وصف مجرمانه دارد یا خیر، با مرجع قضایی است؛ یعنی استقلال دستگاه قضا حکم می‌کند که دیگران در خصوص این پرونده نه مداخله و نه اظهار نظر کنند.»