بازی سپاهان و پرسپولیس بار دیگر با مصدومیت ده‌ها نفر همراه شد

هواداران پرسپولیس در بازی رفت

بازی دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس از تهران بار دیگر ده‌ها مصدوم و مجروح به جای گذاشت و عده‌ای را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایرنا، دیدار برگشت دو تیم که در شهر اصفهان برگزار شد «۱۴۴ نفر مصدوم بر جا گذاشت که ۲۸ نفر از آنان راهی بیمارستان شدند».

روز چهارشنبه، پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، در نیمه نهایی جام حذفی هم با نتیجه یک بر صفر از سد میزبانش سپاهان اصفهان گذشت.

بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ۳۷ هزار تماشاگر داشت، رقابتی ۱۲۰ دقیقه‌ای که در آستانه ضیافت پنالتی‌ها، با گل به خودی سیاوش یزدانی به اتمام رسید.

اما این بازی در خارج از میدان هم پرحادثه بود.

در این باره، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنج‌شنبه به ایرنا گفت: «این افراد در درگیری‌های قبل، حین و بعد از مسابقه فوتبال پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مصدوم شدند.»

به گفته غفور راستین، در این درگیری‌ها، «به چهار نفر از نیروهای اورژانس جراحت سطحی و به دو دستگاه آمبولانس اورژانس خسارت وارد شد».

روز جمعه، ششم اردیبهشت‌ماه، بازی رفت دو تیم سپاهان از اصفهان و پرسپولیس از تهران گل نداشت، تنها نزدیک به ۳۰۰ مجروح و زخمی بر جای گذاشت.