لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۲۵

احتمال پيوستن کريستيانو رونالدو به رئال مادريد


کريستيانو رونالدو، ستاره تيم فوتبال منچستر يونايتد
(عکس از AFP)
کريستيانو رونالدو، ستاره تيم فوتبال منچستر يونايتد (عکس از AFP)

کريستيانو رونالدو، ستاره تيم فوتبال منچستر يونايتد اعلام کرد که پس از مسابقه پايانی ليگ قهرمانان اروپا در روز ۲۱ ماه مه در مورد باشگاه آينده اش تصميم گيری خواهد کرد.


بازيکن ۲۳ ساله ای که با زدن ۲۳ گل فصلی درخشان در فوتبال بريتانيا را پشت سر گذاشت، در برنامه انتقال به تيم رئال مادريد اسپانيا قرار دارد.


کريستيانو رونالدو به هنگام تمرين تيم منچستر يونايتد برای مسابقه با چلسی بر سر قهرمانی اروپا به تلويزيون اسپانيا گفت: « در اين جا خيلی موقعيتم خوب است اما بگذاريد ببينيم پس از از مسابقه پايانی ليگ قهرمانان چه رخ خواهد داد. در اين جا احساس می کنم که در وطنم هستم. پنج سال است اين جا هستم، ولی برای آينده بايد ديد چه می شود».


رونالدو افزود: « يک ميليون بار گفته ام که دوست دارم در اسپانيا بازی کنم، اما رويا چيز ديگری است، به راستی چيز ديگری است. من نمی دانم».


رونالدو روز پنجشنبه ۱۵ می جايزه بهترين بازيکن انگليس از سوی اتحاديه نويسندگان فوتبال انگليس را نيز به جايزه های ديگر خود به عنوان بهترين بازيکن اين فصل فوتبال انگليس افزود.


بازيکن تيم ملی فوتبال پرتغال سال پيش با منچستر يونايتد تمديد قراردادی تا سال ۲۰۱۲ داشت.


ديويد جيل، رييس امور اجرايی منچستر يونايتد در مصاحبه ماه ژانويه خود با فوتبال فوکوس گفته بود: « برای ما هيچ موقعيتی برای فروش او نيست، به هيچ عنوان، پيشنهاد هرچه می خواهد باشد. کريستيانو با ما قرارداد تازه ای تا ۲۰۱۲ دارد و ما باشگاه فروشنده نيستيم».


ولی فروش بهترين گلزن تاريخ باشگاه با بيانيه هفته پيش جيل جور می آيد که منچستريونايتد قصد دارد در تابستان باشگاه را ترميم کند.


جيل به شبکه تلويزيونی ام يو تی وی گفت: «ما مطمئنا در موقعيتی هستيم که اگر بتوانيم شرايط تيم را بهبود بخشيم اين کار را می کنيم».


با اين حال رئال مادريد با اين گفته برند شوستر، مربی آلمانی اش آرزو برای قرارداد با رونالدو را پنهان نمی کند که در اوايل سال رونالدو را به عنوان« بهترين بازيکن جهان» اعلام کرد.


ميگل آنخل آررويو، مديرکل رئال مادريد روز چهارشنبه ۱۴ می گفت: « ما راه حلی برای رسيدن به اين قرارداد داريم و شناور بودن شرايط مالی، ما را در عقد قرارداد با جاذبه های کريستيانو رونالدو توانا می سازد. به دليل ويژگی های تجاری که جذب رونالدو ايجاد می کند، اين قرارداد از ديدگاه اقتصادی هم سودمند خواهد بود».


رئال مادريد در سالهای گذشته خريدهای بزرگی از منچستر يونايتد داشته است. ديويد بکهام و رود فان نيستلروی هر دو از اولد ترافورد به سانتياگو برنابو منتقل شدند.


XS
SM
MD
LG