لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۰۲

سپاهان هم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شکست خورد


چهارمین هفته مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حالی به پایان رسید که در پی شکست استقلال و پرسپولیس، تیم سپاهان نیز در خانه الغرافه قطر یک بر صفر شکست خورد تا ذوب آهن تنها تیم ایرانی پیروز در هفته چهارم باشد.

شکست سپاهان باعث شد که الهلال عربستان از نظر امتیاز به سپاهان برسد. این تیم در خانه الجزیره امارات مسابقه دو بر صفر باخته را در آخرین لحظه‌های بازی سه بر دو به سود خود پایان داد.

بدین ترتیب سپاهان و الهلال هر کدام با کسب ۹ امتیاز در گروه نخست رقابت‌ها به ترتیب اول و دوم هستند و تیم‌های الغرافه و الجزیره به ترتیب با چهار و یک امتیاز کار دشواری برای صعود دارند.

از این رو روز چهاردهم اردیبهشت ماه مسابقه سپاهان و الهلال در اصفهان نبردی حساس برای پیشتازی در گروه یک است.

قضاوت بد داوران سوریه علیه تیم ایرانی

با این که مهدی رحمتی موفق شد ضربه پنالتی جونینیو، ملی پوش پیشین برزیل را دفع کند، داور و دستیاران اهل سوریه این مسابقه آشکارا به سود میزبان عربی قضاوت کردند.

این به ویژه در مورد گل غلامرضا عنایتی، که مردود اعلام شد، اخراج بنگر در اخطار دومی که مشکوک به نظر می‌رسید و چشم پوشی از خطاهای تیم میزبان روی مردان تکنیکی سپاهان بود.

پس از مردود شمردن گل عنایتی، عمرا دیان، که به همراه دروازه‌بان تیم قطری بهترین مردان میدان بودند، در دقیقه ۱۹ با ناهماهنگی احسان حاج‌صفی و هادی عقیلی با فرار و ضربه‌ای دقیق تک گل مسابقه را به ثمر رساند.

در بین دو نیمه هادی عقیلی جای خود را به جواد کاظمیان داد و با ده نفری شدن سپاهان، کاظمیان مهاجم هم با نصیری هافبک تعویض شد.

در اواخر نیمه دوم مردان سپاهان حتی با وجود ده نفره شدن هم بیشتر در نیمه زمین یاران برونو متسوی فرانسوی بودند و تیم میزبان چشم به ضد حمله داست.

مردان الغرافه با پرس بازیکنان پا به توپ سپاهان و بستن راه توپ‌های هافبک‌های بازی‌ساز – به ویژه از دو جناح توسط خسرو حیدری و احسان حاج صفی – مانع پا به توپ شدن ابراهیم توره و غلامرضا عنایتی در خط حمله شدند.

ترکیب سپاهان: مهدی رحمتی، جلال حسینی، هادی عقیلی (از نیمه دوم جواد کاظمیان) ( از دقیقه ۸۹ نصیری)، محسن بنگر، خسرو حیدری، فابیو جانواریو، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، غلامرضا عنایتی و ابراهیم توره.

سرمربی: امیر قلعه نویی.
XS
SM
MD
LG