لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۰۲

ملکه الیزابت در فهرست شیک پوشترین زنان جهان


اليزابت دوم، ملکه بريتانيا، در سن ۸۱ سالگی درفهرست شيک پوش ترین زنان جهان و در کنار مانکن های معروفی مانند کيت موس و ناومی کمپبل درمجله مد« ووگ» قرار گرفت.
اليزابت دوم، ملکه بريتانيا، در سن ۸۱ سالگی درفهرست شيک پوش ترین زنان جهان و در کنار مانکن های معروفی مانند کيت موس و ناومی کمپبل درمجله مد« ووگ» قرار گرفت.

اليزابت دوم، ملکه بريتانيا، در سن ۸۱ سالگی درفهرست شيک پوش ترین زنان چهان و در کنار مانکن های معروفی مانند کيت موس و ناومی کمپبل، درمجله مد« ووگ» قرار گرفت.


به نوشته خبرگزاری رويترز، اين انتخاب نشان می دهد که سن نمی تواند مانعی در رسيدن به شهرت در دنيای مد باشد.


انتخاب کفش، ژاکت و کلاه های ويژه ای که اليزابت دوم به تن می کند، هيچگاه از مد نمی افتد.


سخنگوی کاخ باکينگهام در گفت و گو با خبرگزاری رويترز گفته است که «اليزابت دوم در انتخاب مد لباس بسيار کاربردی فکر می کند و موقعيت ها را در نظر می گيرد و اين تعريف در مورد ايشان بسيار جالب بود.»


به گفته سخنگوی کاخ باکينگهام، ملکه اليزابت در ماه آينده، عنوان مسن ترين ملکه سلطنتی بريتانيا را از آن خود خواهد کرد.


کيت موس خطاب به ملکه اليزابت گفته است که «من عاشق چيزهايی هستم که شما می پوشيد، شما سليقه مد بسيار عالی داريد.»


هاردی اميز، طراح لباس که نيم قرن از عمر خود را در زمينه طراحی لباس برای پادشاهان صرف کرده بود، پیشتر، به خبرگزاری رويترز گفت که « انتظار ملکه بسيار بالاست. او دقيقا می داند که چه می خواهد. او می خواهد که لباس هايش صميمی باشند.»


آقای هاردی که در سال ۲۰۰۳ درسن ۹۳ سالگی درگذشت، گفته بود که برای لباس هايی که در سالگرد جشن های نقره ای طراحی کرده بسيار مغرور است.


هنگامی که هلن ميرن بازيگر بريتانيايی به عنوان ملکه بريتانيا در فيلم «ملکه» نقش بازی کرد، فروش ژاکت های ورنی « باربور» در آمريکا برای مدتی شتاب گرفت.


XS
SM
MD
LG