لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۶

استقلال با «جنجال» پيروزی را از دست داد


در لحظه های جنجالی پايانی، به دنبال پرتاب بلند عليزاده و همهمه جلو دروازه، استقلالی ها به رد شدن توپ از مرز دروازه تیم سپاسی شیراز اعتقاد داشتند که داور آن را نپذیرفت.(عکس: ایسنا)
در لحظه های جنجالی پايانی، به دنبال پرتاب بلند عليزاده و همهمه جلو دروازه، استقلالی ها به رد شدن توپ از مرز دروازه تیم سپاسی شیراز اعتقاد داشتند که داور آن را نپذیرفت.(عکس: ایسنا)

تيم فوتبال استقلال تهران در ادامه هفته سی و يکم ليگ برتر فوتبال ايران، با خوردن يک گل ديرهنگام، پيروزی بر تیم مقاومت سپاسی شيراز را از دست داد.



در حالی که استقلال در دقيقه دوم وقت تلف شده نيمه نخست با گلزنی فرهاد مجيدی يک بر صفر از مهمانش در ورزشگاه آزادی پيش افتاد، در واپسين لحظه های بازی با ضربه پنالتی محمود محمدی برتری را از دست داد.

اين مسابقه پايانی جنجالی داشت که طی آن آتيلا حجازی با کادر داوری درگيری لفظی پيدا کرد، عليرضا منصوريان شکايتش را به ناظر بازی برد، بيژن کوشکی به گزارشگر تلويزيونی فحاشی کرد، فرهاد مجيدی با اعتراض به تعويض اش با کادر فنی استقلال به درگيری لفظی پرداخت ... و ماموران نيروی انتظامی با هواداران استقلالی معترض به داور بازی درگير شدند.


در نيمه نخست با وجود حضور اوليه استقلال در نيمه زمين تيم شيرازی و چند بار خطر برای دروازه تيم سپاسی، کم کم ياران غلامحسين پيروانی بر خود مسلط شدند و به نيمه زمين ميزبان نفوذ کردند. با اين حال آخرين ضربه های بازی با پاس به عقب مجتبی جباری و ضربه تمام کننده مجيدی به گل برتری استقلال منجر شد.


وقتی فرهاد مجيدی در دقيقه ۶۵ تعويض شد واکنش او تند بود و پيراهن استقلال را به نشانه اعتراض از تن در آورد و به رختکن رفت. اين تعويض، سپاسی را بيشتر صاحب توپ و زمين کرد.


در حالی که بازی پايان يافته می نمود، با خطای پنالتی مهدی اميرآبادی، بازيکن دفاعی استقلال، تیم مقاومت سپاسی فرصت يافت گل تساوی بخش را با ضربه محمدی به ثمر برساند.


در لحظه های جنجالی پايانی، به دنبال پرتاب بلند عليزاده و همهمه جلو دروازه، استقلالی ها به رد شدن توپ از مرز دروازه تیم مقاومت سپاسی شیراز اعتقاد داشتند که داور آن را نپذیرفت.


مسابقه استقلال و سپاسی شیراز پايانی جنجالی داشت که طی آن آتيلا حجازی با کادر داوری درگيری لفظی پيدا کرد، عليرضا منصوريان شکايتش را به ناظر بازی برد، بيژن کوشکی به گزارشگر تلويزيونی فحاشی کرد، فرهاد مجيدی با اعتراض به تعويض اش با کادر فنی استقلال به درگيری لفظی پرداخت ... و ماموران نيروی انتظامی با هواداران استقلالی معترض به داور بازی درگير شدند.

تيم صبا باتری با پيروزی سه بر يک بر تيم صنعت نفت موقعيت برای رقابت با سپاهان و پرسپوليس را در راه قهرمانی ليگ برتر حفظ کرد. در ورزشگاه درخشان رباط کريم، ياران يحيی گل محمدی با گل های آلن آوديچ در دقيقه ۵۸، غلامرضا رضايی در دقيقه ۶۹ و فريدون فضلی در دقيقه (۲+۹۰پنالتی) بر ياران احمد طوسی پيروز شدند. تک گل صنعت نفت را امير حسين يوسفی در دقيقه ۶۶ از نقطه پنالتی به ثمررساند. صباباتری ۵۱ امتيازی شد.


سقوط شيرين فراز حتمی شد


شيرين فراز کرمانشاه بيش از يک فصل حضورش در ليگ برتر دوام نياورد و به دنبال شکست پنج بر صفر از پرسپوليس، اين بار در خانه اش دو بر صفر مغلوب پگاه رشت شد تا در فاصله سه بازی تا پايان فصل سقوطش حتمی باشد. متوسلی زاده به ثمر رساننده هر دو گل تيم شمالی بود.


پگاه با اين پيروزی به رده شانزدهم صعود کرد تا صنعت نفت بار ديگر در منطقه خطر سقوط قرار گيرد. نماينده آبادان به جای پگاه در رده هفدهم ايستاد.


ابومسلم به سرمربيگری پرويز مظلومی در کرمان با تيم مس يک بر يک کرد. مرتضی ابراهيمی در دقيقه ۵۳ برای مس گل زد و مهدی هاشمی نسب در دقيقه ۸۳ برای ابومسلم.


استعفای محمد احمدزاده از مربيگری تيم ملی


گل ديرهنگام علی سلمانی در دقيقه ۸۸ باعث پيروزی يک بر صفر پيکان بر ملوان در بندر انزلی شد و استعفای محمد احمدزاده از مربيگری و دستياری علی دايی، در تيم ملی فوتبال ايران شد.


پيکان در حالی اين بازی را با پيروزی به پايان رساند که در دقيقه ۴۲ ابراهيم توره از زمين اخراج شد و اين تيم تا پايان بازی ده نفری در خانه ملوان بازی کرد. در دقيقه آخر بازی نيز علی طهماسبی از ملوان کارت قرمز گرفت.


احمد زاده در پايان شکستی که ملوان را از رده بالای نيم فصل تا پايين جدول رده بندی پايين کشيد، با اعلام اسعفايش به صورت تلويحی افت شديد ملوان را عامل دلمشغولی او به تيم ملی دانست. او به هنگام اعلام استعفايش از علی دايی و فدراسيون فوتبال پوزش خواست.


افت استقلال اهواز و بازيابی راه آهن


راه آهن تهران پس از شکست سنگين سه بر صفر از استقلال تهران، از همنام اهوازی انتقام گرفت و در دقيقه های توفانی پايانی – که چهار گل به همراه داشت – آبی پوشان جنوبی را در اهواز سه بر دو شکست داد. با گل دقيقه راه آهن تا دقيقه ۸۸ يک بر صفر پيش بود. اما با اعلام يک پنالتی به سود راه آهن بازی با به ثمر رسيدن پنالتی دو بر صفر شد.


با گل ديگر راه آهن و دو گلی که استقلال به ثمر رساند، مسابقه در حالتی عجيب به يک بازی پرگل بدل شد که راه آهن تهران برنده آن بود.


مسابقه پاس همدان و ذوب آهن در اصفهان هم گلی در پی نداشت.


XS
SM
MD
LG