لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۴۸

احتمال همکاری آنجلينا جولی و همسر سابقش در يک فيلم


آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۳ از بیل باب تورنتون جدا شد.
آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۳ از بیل باب تورنتون جدا شد.

آنجلينا جولی، ستاره هاليوود همراه با همسر سابقش بيلی باب تورنتون در فيلمی همبازی می شوند. بيلی باب تورنتون اين موضوع را در مصاحبه ای با مجله ماکسيم آمريکا بيان کرد.


ثورنتون در اين مصاحبه گفت: رابطه وی با جولی پس از جدايی، دوستانه و صادقانه بوده و آن ها در نظر دارند همين که فيلمنامه مناسبی يافتند با يکديگر بر پرده سينما ظاهر شوند.


بيلی باب تورنتون، بازيگر، فيلمساز و خواننده ۵۳ آمريکايی تا کنون پنج بار ازدواج کرده که آخرين آن ازدواج با آنجلينا جولی بود. اين دو از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ با هم زندگی کردند.


ثورنتون حتی ترانه ای به نام «آنجلينا» را به آنجلينا جولی اهدا کرده بود.


بيلی باب تورنتون در نقش های کوتاه و بلند، منفی و مثبت بيش از سی فيلم بازی کرده است. وی که خواننده راک اند رول نيز هست تا کنون سه آلبوم موسيقی نيز به بازار داده است.


آنجلينا جولی ۳۳ ساله، يکی از ستاره های معروف دنيای سينما نيز نخستين بار در سال ۱۹۹۶ با جانی لی ميلر، بازيگر بريتانيايی ازدواج کرد و در ۱۹۹۹ از وی جدا شد.


پس از اين جدايی با بيلی باب تورنتون، که بيست سال از وی بزرگ تر بود آشنا شد و با او ازدواج کرد.


پس از جدايی از تورنتون، به هنگام بازی در فيلم «آقا و خانم اسميت» در سال ۲۰۰۵ با براد پيت که آن زمان همسر جنيفر آنيستون، بازيگر معروف سريال «دوستان» بود در ارتباطی نزديک قرار گرفت که پس از مدتی به زندگی مشترک با وی انجاميد.


آنجلينا جولی و براد پيت که پيش از اين چندين کودک را به فرزندی برگزيده بودند؛ ۱۲ ژوئيه امسال صاحب دوقلويی شدند که برای چند روز به يکی از خبرهای اصلی روزنامه ها و سايت های اينترنتی تبديل شد.


اکنون پس از اظهار نظر بيلی باب تورنتون در باره همبازی شدن با آنجلينا جولی بايد از خبر همکاری براد پيت و جنيفر آنيستون نيز تعجب نکرد. جنيفر آنيستون پس از تولد دوقولوهای جولی و پيت به براد پيت تبريک گفته بود.


صاحب نظران عرصه زندگی زناشويی معتقدند: «چه خوب است اگر زوج ها از هم جدا می شود، اين جوری جدا شوند!»


XS
SM
MD
LG