لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۰۵

اوباما فرا رسيدن ماه رمضان را به مسلمانان تبريک گفت


باراک اوباما ، رييس جمهوری آمريکا، در پيامی فرارسيدن ماه رمضان را به مسلمانان آمريکا و جهان تبریک گفته است.

رييس جمهوری آمريکا در پيام خود تصريح کرده است:«ميشل و من در آغاز ماه متبرک رمضان از طرف مردم آمريکا بهترين آرزوهايمان را به جوامع مسلمانان اينجا در ايالات متحده و در سرتاسر دنيا تقديم می کنيم.»

در پيام باراک اوباما از سازمان های آمريکايی مسلمان ، شخصيتها و شرکتهايی که برای کاستن از فقر و اختلاف طبقاتی فعاليت می کنند قدردانی شده است. در اين پيام به تلاشهای اين سازمانها و افراد و شرکتها در آموزش و پرورش ، بيمه سلامتی دانشجويان ، کارگران و خانواده ها اشاره شده است.


رييس جمهوری آمريکا گفته است:«رمضان همچنين مسووليت مشترک ما را به ما يادآوری می کند، که با ديگران چنان رفتار کنيم که می خواهيم با ما رفتار شود و اصولی که افراد را از اديان مختلف به هم متصل می کند: عطش برای صلح، عدالت و برابری. در زمانی که مردم بسياری در سراسر دنيا همچنان از درگيری و خشونت بی معنی در رنجند، اين زمان مقدس تعهد مشترک ما را به دنبال کردن عدالت و صلح و احترام به شان هر انسان، به ما يادآوری می کند.»

وی اضافه کرده است:«همانطور که هرساله در مقام رياست جمهوری اين کار را انجام داده ام، برای يک ضيافت افطار در کاخ سفيد در انتظار ميزبانی مسلمانان آمريکايی از سراسر ايالات متحده هستم. اين ضيافت فرصت ديگری برای من خواهد بود تا قدردانی آمريکا را به خاطر خدمات مسلمانان آمريکايی به کشورمان به آنها منتقل کنم و برای مسلمانان سراسر دنيا ماهی متبرک با شادی خانواده، جامعه، صلح و تفاهم آرزو کنم.»

XS
SM
MD
LG