لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۱۳

تيم اميد ايران مغلوب بلاروس شد


تيم ملی فوتبال زير ۲۳ سال ايران در ديداری تدارکاتی مغلوب تيم اميد بلاروس شد
تيم ملی فوتبال زير ۲۳ سال ايران در ديداری تدارکاتی مغلوب تيم اميد بلاروس شد

تيم ملی فوتبال زير ۲۳ سال ايران يعنی تيم اميد در ديداری تدارکاتی، روز چهارشنبه هيجدهم بهمن در ورزشگاه آزادی تهران، مغلوب تيم اميد بلاروس شد.


تيم بلاروس در اين ديدار، که ساعت ۲ و ۱۵ دقيقه بعدازظهر برگزار شد، در دقيقه ۷ بازی يه تنها گل بازی دست يافت. تا پایان بازی حملات تيم اميد ايران در برابر دفاع مستحکم تيم اميد بلاروس بی نتيجه ماند.


پنج بعدازظهر روز چهارشنبه نيز تيم های بزرگسالان دو کشور به مصاف يکديگر می روند. اميدهای ايران برای آمادگی در بازی های مقدماتی المپيک و بزرگسالان ايران برای آمادگی در جام ملت های آسيا اين بازی ها را برگزار می کنند.


فدراسيون فوتبال ايران در اقدامی کم سابقه ورود تماشاگران را به ورزشگاه آزادی رايگان اعلام کرده است تا ملی پوشان ايرانی از حمايت و تشويق بيشتری برخوردار شوند

فدراسيون فوتبال ايران در اقدامی کم سابقه ورود تماشاگران را به ورزشگاه آزادی رايگان اعلام کرده است تا ملی پوشان ايرانی از حمايت و تشويق بيشتری برخوردار شوند. از لژيونرهای مقيم اروپا رحمان رضايی، جواد نکونام و آندرانيک تيموريان وارد تهران شده اند ولی سه لژيونر مقيم آلمان غايب اند.



ديدارهای لندن


شب گذشته سه استاديوم در شهر لندن محل برگزاری سه مسابقه دوستانه فوتبال در سطح ملی بود. تيم ملی فوتبال پرتقال در ورزشکاه آرسنال با دو گل تيم ملی فوتبال برزيل را شکست داد. گل های پرتقال در دقيقه ۸۲ توسط سيمائو سابروسا و دقيقه ۹۰ به وسيله ريکاردو کالواهو زده شد.


رهبری پرتقال را در مقابل برزيل در بازی ديشب سرمربی معروف برزيلی فيليپه اسکولاری به عهده داشت که در سال ۲۰۰۲ برزيل را به مقام قهرمانی جهان رساند. کارلوس دونگا هم ديشب سرمربی برزيل بود.


در ورزشگاه کوئينز پارک رنجرز تيم های استراليا و دانمارک به مصاف يکديگر رفتند که که بازی با نتيجه ۳ بر ۱ به سود دانمارک تمام شد. استراليا اين مسابقه را برای آمادگی در جام ملت های آسيا برگزار کرد که برای نخستين بار به آن گام خواهد گذاشت.


نيمه اول مسابقه را دانمارک ۳ بر ۰ به سود خود پايان داد. استراليا در فاصله ۵ دقيقه به پايان بازی تنها گل خود را توسط امرتون به ثمر رساند. استراليا در جام ملت های آسيا با عراق، عمان و تايلند هم گروه است.


و سرانجام ديشب تيم کره جنوبی در ورزشگاه فولهم انگليس قهرمان اروپا يعنی يونان را شکست داد. کرده جنوبی که تا کنون دو بار به مقام قهرمانی جام ملت های آسيا رسيده تنها گل مسابقه را در دقيقه ۷۸ توسط لی چون سو درون دروازه يونان، قهرمان سال ۲۰۰۴ اروپا جای داد. کره ای ها در جام ملت های آسيا با اندونزی، عربستان و بحرين پيکار خواهند داشت


XS
SM
MD
LG