لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۱۶

هفته سوم لیگ برتر: استقلال و تراکتورسازی متوقف شدند


تيم استقلال تهران مسابقه سنگين در خانه ذوب آهن اصفهان را تا ۷۸ دقيقه برده بود، اما گل تماشايی محمد حسينی مدافع پيشتاخته تيم ميزبان نتيجه را يک بر يک ساخت و مانع پيروزی آبی پوشان با گل دقيقه ۴۱ کاپيتان فرهاد مجيدی شد.

اين مسابقه مهيج و تماشايی در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر انجام شد و استقلال در نيمه نخست برتری نسبی بر ذوب آهن داشت. اما ذوب آهن در نيمه دوم چهره ای تهاجمی به خود گرفت و سرانجام به گل تساوی بخش دست يافت. در اين مسابقه هم پرويز مظلومی مجبور به تعويض فرهاد مجيدی شد که در نيمه نخست بازی درخشانی ارائه داد، اما در نيمه دوم خسته نشان می داد.
با تعويض مجيدی استقلال هم گل تساوی را دریافت کرد.

پرويز مظلومی پس از پايان مسابقه در اصفهان به خبرنگاران گفت:«ما رو گل هايی که می خوريم بيشتر بايد کار کينم تا بتوانيم ضعف های خود را بپوشانيم. ما می دانستيم که محمد حسينی در ضربات آزاد جلو می‌آيد و به همين دليل يکی از بازيکنان را مامور کرديم تا وی را مهار کند که متاسفانه بی دقتی کرد و به همين دليل او را جريمه خواهيم کرد.»

انتقاد از قطبی

مظلومی با پذيرش ناهماهنگی در ميان بازيکنان تيم استقلال دليل را حضور بازيکنان کليدی اش در اردوی تيم ملی در اتريش عنوان کرد.

او گفت: «هفته آينده نيز بازيکنان اصلی خود را بايد در اختيار تيم ملی برای ديدار با ارمنستان قرار دهيم و با اين وضعيت نمی دانيم مقابل استيل آذين بايد چه کار کنيم و اين عادلانه نيست. قطبی فکر می کند که تنها بايد خودش پاسخگو باشد و اين را نمی ‌داند که ما هم بايد پاسخگوی ميليونها طرفدار استقلال باشيم. با اين وضعيت ما نمی دانيم که چگونه بايد با فدراسيون کار کنيم.»

تيم ذوب آهن: شهاب گردان، حسين ماهينی، علی احمدی، فرشيد طالبی، محمد حسينی، محمد قاضی (از دقيقه ۵۲ ايگور کاسترو)، سينا عشوری، قاسم حدادی فر، اسماعيل فرهادی (از دقيقه ۸۷ اميد ابوالحسنی)، محمدرضا خلعتبری و مهدی رجب زاده (از دقيقه ۶۴ مجيد نورمحمدی). سرمربی: منصور ابراهيم زاده

استقلال: محمد محمدی، فرزاد آشوبی، پژمان منتظری، حنيف عمران زاده، مهدی اميرآبادی، فيليپ دسوزا (از دقيقه ۷۲ ايمان مبعلی)، محسن يوسفی، کيانوش رحمتی، آندره لوئيز رگاتری (از دقيقه ۹۰ اندرسون دوسانتوز)، ميلاد می داوودی و فرهاد مجيدی (از دقيقه ۶۶ جواد شيرزاد). سرمربی: پرويز مظلومی

تساوی دو تیم تبریزی

در مسابقه ديگر نخستين روز هفته سوم ليگ برتر فوتبال ايران، جام خليج فارس، تيم تراکتورسازی تبريز با همشهری تازه صعود کرده اش شهرداری يک بر يک مساوی کرد.

سعيد دقيقی در دقيقه ۲۹ گل برتری نيمه نخست شهرداری را به ثمر رساند و در دقيقه ۴۴ داور مهدی کيانی را اخراج کرد تا تراکتورسازی ده نفری کار مشکلی در پيش داشته باشد. اما سرخپوشان پرهوادار تبريزی در دقيقه ۵۶ توسط جاسم کرار عراقی نتيجه را يک بر يک کردند.

اين مسابقه با رای کميته انضباطی بدون تماشاگر انجام شد تا در پايان تراکتورسازی چهار امتيازی و شهرداری به نخستين امتياز ليگ برتر دست يابند.

مسابقه های ديگر اين هفته جمعه انجام می شود و در مهمترين آنها پرسپوليس ميزبان سايپا است و سپاهان، تيم مدافع عنوان قهرمانی در اهواز به ديدار فولاد می رود.

تيم استقلال با اعتراض به انجام بازی چهارشنبه هفته آينده تيم ملی با تيم ملی ارمنستان در ايروان اعلام کرد که از مسابقه روز جمعه آينده با استيل آذين خودداری می کند. ملی پوشان پنجشنبه به تهران باز می گردند.
XS
SM
MD
LG