لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۰۵

تساوی سپاهان و اوراواردز در فينال ليگ قهرمانان آسيا


تيم فوتبال سپاهان ايران در مسابقه رفت ليگ قهرمانان فوتبال آسيا با نماینده ژاپن در اصفهان يک بر يک مساوی کرد
تيم فوتبال سپاهان ايران در مسابقه رفت ليگ قهرمانان فوتبال آسيا با نماینده ژاپن در اصفهان يک بر يک مساوی کرد

تيم فوتبال سپاهان ايران در مسابقه رفت ليگ قهرمانان فوتبال آسيا با تيم «اوراوا ردز» ژاپن در اصفهان يک بر يک مساوی کرد.


تيم سپاهان روزچهارشنبه شب ۱۶ آبان، در ورزشگاه فولاد شهر، در حالی که در بيشتر وقت نيمه نخست تحت تاثير مهمان بود در واپسين لحظه های اين نيمه با شليک از راه دور عافلگير کننده بازی ساز برزيلی تيم ژاپنی، رابسون پونته، يک بر صفر عقب افتاد.


اما سپاهان نيمه دوم را با گل تلافی جويانه و با ضربه محمود کريمی آغاز کرد و در مجموع، اين نيمه را بيشتر در زمين حريف بود.


گل کريمی پس از اصابت ضربه لوينيان تازه نفس به ديرک عمودی دروازه تيم «اوراوا ردز» و همهمه جلو دروازه حاصل شد. با وجود اين گل و برتری نيمه دوم، گل پيروزی برای سپاهان به ثمر نرسيد.


تساوی يک بر يک موقعيت قهرمانی را برای تيم ژاپنی هموارتر کرد و سرنوشت را به ورزشگاه اختصاصی تيم اوراوا ردز، سايتاما، کشاند.


جايی که چهارشنبه بعد تساوی بدون گل و يا پيروزی تيم ميزبان، جام قهرمانی را نصيب اوراردز خواهد کرد.


لوکا بوناچيچ، مربی کروآت تيم سپاهان در اين مسابقه عماد رضا و ابوالهيل، دو بازيکن عراقی را به طور کامل به بازی گرفت.


به گزارش سايت ای اف سی، تيم قهرمان و پيشتاز ليگ حرفه ای ژاپن هم در اين بازی نسبت به تيمی که در مسابقه نيمه پايانی تيم سئونگنام ايلهوا چونمای کره جنوبی را پس از دو تساوی دو بر دو سرانجام با ضربه های پنالتی شکست داده بود، نه نه و ساتوشی هيرينوچی را در خط دفاعی به جای مارکوی توليو تاناکا نوبوهيسا يامادا، دو مدافع مصدوم خود به بازی گرفت بود.


در بيست دقيقه نخست دروازه دو تيم تهديدی جدی نشد و مدافعان بيشتر موفق بودند.در حالی که بازی بيشتر در جناح راست سپاهان و چپ اوراوا جريان داشت، هادی عقيلی و محسن بنگر در ميانه دفاع سپاهان، زوج موفقی نشان می دادند.


«شوکی» که می توانست سپاهان را پيش از خوردن گل نخست در واپسين لحظه های نيمه اول به خود آورد، در دقيقه ۲۷ بود که با پاس هيراکاوا، ضربه ناگايی در داخل محوطه جريمه به ديرک افقی دروازه سپاهان خورد و به زمين بازگشت.


سپاهان در صدد استفاده از ضد حمله ها بود و در يکی از حمله های تيم اصفهانی، با پاس دقيق کاپيتان محرم نويد کيا، محمود کريمی در داخل محوطه جريمه حريف به طور مشکوکی توسط کيسوکه تسوبويی سرنگون شد که سبحان الدين صالح، داور مالزيايی اعتقادی به خطا و پنالتی نداشت.


XS
SM
MD
LG