لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۲۵

با توقف انگليس مقابل الجزایر پيشتازی به اسلوونی رسيد


مسابقه کم جان و انتقادآميز تيم ملی انگليس با الجزایر بدون گل به پايان رسيد تا در رده بندی گروه سوم اسلوونی با چهار امتياز انگليس و آمريکای دو امتيازی را پشت سر گذارد.

در اين مسابقه بازيکنانی چون وين رونی، استيون جرالد و فرنک لمپارد سايه ای از صلابت باشگاهی خود را نداشتند و بازی سپيد پوشان اين تيم چنان بود که تماشاگران انگليسی که اکثريت را در ورزشگاه داشتند، در پايان فابيو کاپه لو، سرمربی ايتاليايی را در شب ۶۴ سالگی اش به همراه بازيکنان سرافکنده اين تيم با فریاد «هو» آنان را بدرقه کردند.

در نيمه نخست جای شگفتی نداشت که تنها موقعيتهای گل برای لمپارد و جرالد خلق شود. جرالد تا کنون سه گل از پنج بازی آخر تيم ملی انگليس در جام جهانی را زده است.

در واقع پس از دو گل کراچ در بازی با تيم ملی ترينيداد و توباگو در جام جهانی ۲۰۰۶، هر پنج گل را هافبکها به ثمر رسانده اند. سه گل جرالد و اشلی کول و ديويد بکهام هر کدام يک گل. اين نيمه بدون گل سپری شد تا نيمه دوم نمايش انگليس بی رمق تر از ۴۵ دقيقه نخست باشد.

کاپه لو نسبت به بازی يک بر يک با آمريکا چند تغيير برای مسابقه با آلجزایر داشت. از جمله ديويد جيمز را به جای رابرت گرين در دروازه گذاشت. تيم الجزایر هم نتوانست خطری جدی برای او به وجود بياورد. اين سرد ترين مسابقه جام جهانی در پايان روز هشتم بود.

برای راهيابی به دور بعد تيم اسلوونی کافی است در مسابقه آخر گروه سه با انگليس بازنده نباشد. اگر انگليس ببرد، تيم آمريکا درصورت پيروزی بر الجزایر به همراه انگليس صعود خواهد کرد.

در ادامه این مسابقات روز شنبه سه بازی دیگر برگزار می شود: هلند با ژاپن از گروه پنجم ، غنا با استراليا از گروه چهارم و کامرون با دانمارک از گروه پنجم.
XS
SM
MD
LG