لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۱۴

گل رحمان رضايی برای گريز از شکست تيم ده نفره


رحمان رضايی، مدافع تيم ملی ايران، آغارگر بازگشت ليوورنو به بازی شد.
رحمان رضايی، مدافع تيم ملی ايران، آغارگر بازگشت ليوورنو به بازی شد.

در شبی که نگاه فوتبال جهان متوجه پيکار دو تيم بزرگ ايتاليا در داربی ميلان بود، رحمان رضايی تيم ده نفره ليوورنو را در خانه امپولی از يک قدمی شکست رهانيد.


به گزارش خبرگزاری آسوشيتد پرس، در چارچوب رقابت های «کالچ» ، فوتبال دسته برتر ايتاليا ، اينتر ميلان دریک نبرد سنتی دو بر يک « آ س ميلان » را شکست داد و آمپولی با ليوورنو ، تیم رحمان رضایی، دو بر دو مساوی کرد.


تساوی در وقت اضافه


در دقيقه ۲۶ جيووانی پاسکوآله ، بازیکن تیم لیورنو، از زمين اخراج شد و این تیم مجبور شد تا مسابقه را ۱۰ نفر ه ادامه دهد.


در دقيقه ۲۹، فرانچسکو پراتالی ، به دنبال يک ضربه آزاد ، توپ سرگردانی را از آن خود کرد و گل نخست آمپولی را به ثمر رساند. در لحظه های پايانی نيمه نخست سرجيو آلميرون، هافبک آرژانتينی در پی يک ضربه کرنر، توپ را سرضرب به دروازه ليوورنو کوبيد و نتيجه را دو بر صفر به نفع آمپولی کرد.


رحمان رضايی، مدافع تيم ملی ايران، آغارگر بازگشت ليوورنو به بازی شد. او در دقيقه ۵۸ با يک ضربه سر نتيجه را يک بر يک کرد و سپس گل لوکارللی ، که دوازدهمين گل او در اين فصل بود ، در پی يک ضربه آزاد مکمل گل او شد.


کريستيان لوکارللی، کاپيتان تيم ليوورنو ، در دقيقه سوم وقت تلف شده بازی، گل تساوی بخش را به تيم رده پنجمی آمپولی تحميل کرد.


اينتر ميلان ۲ – آس ميلان ۱


اما در یکی از مهم ترین بازی های این فصل فوتبال ایتالیا، اینتر میلان موفق شد رقیب خانگی را باحساب دو بر یک شکست دهد. رونالدوی برزيلی ، در دقيقه ۴۰ ، با شليکی زمينی و از راه دور توپ را از پشت محوطه جريمه اینتر به گل تبدیل کرد.


کروز در دقيقه ۵۴ جانشين هرنان کرسپو در خط حمله اينتر شد و چند ثانيه بعد گل تساوی بخش را به ثمر رساند.


در دقيقه ۷۵ « ابراهيموويچ » پاس « جوليو ريکاردو کروز » را با شليکی پيچ دار به گل تبدیل کرد و پیروزی اینتر را رقم زد.


نتایج دیگر بازی ها ی لیگ فوتبال ایتالیا


پالرمو يک – فيورنتينا يک؛ رجينا دو – لازيو سه ؛ سيه نا صفر- اسکولی يک ؛ تورينو يک – کاتانيا صفر ؛ آ اس رما سه - اودينه زه يک ؛ آتالانتا يک – پارما يک ؛ کيه وو ورونا يک - مسينا يک


اينتر ميلان با ۷۵ امتياز پيشتاز است و تيم های رما و لازيو از شهر رم به ترتيب با ۵۷ و ۴۶ امتياز از راه دور اينتر را تعقيب می کنند.


دی استفانو، مارادونا و مسی


سايت فيفا ، در پايان مسابقه های هيجان انگيز فوتبال ليگ های اروپايی ،« مسی » را به عنوان بازيکن هفته انتخاب کرد.


این سایت در در مورد بازیکنان آرژانتينی در طول سال های پيدايش فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که این بازیکنان همواره نمايش خاطره انگيزی در « ال کلاسيکو » ، فوتبال دسته برتر اسپاينا ، داشته اند.


دو گل آلفردو دی استفانو در نخستين فصل فوتبال او در اسپانيا حرف اول پيروزی پنج بر صفر رئال مادريد بر رقيب هميشگی اش بارسلونا بود.


در سال ۱۹۸۳ ديه گو مارادونا با بازی درخشانش برای بارسلونا کاری کرد که در ورزشگاه سانتياگو برنابوی مادريد تماشاگران هوادار رئال در پايان بازی از جای برخيزند و برايش کف بزنند.


در بعد ظهر شنبه « ليونل مسی » ياد هموطنان حماسه ساز خود را زنده کرد و بازيکن سه گله نبرد بزرگ شد.


XS
SM
MD
LG