لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۳۷

«داربی ۶۳» مساوی تمام شد


ييکار شصت و سوم پرسپوليس و استقلال در حالی به تساوی رسيد که پرسپوليس، پيشتاز ليگ برتر فوتبال ايران، با نخستين شکست فصل تنها شش دقيقه فاصله داشت.
ييکار شصت و سوم پرسپوليس و استقلال در حالی به تساوی رسيد که پرسپوليس، پيشتاز ليگ برتر فوتبال ايران، با نخستين شکست فصل تنها شش دقيقه فاصله داشت.

پيکار شصت و سوم پرسپوليس و استقلال، روز يکشنبه ۲۲ مهر ماه، در حالی به تساوی رسيد که پرسپوليس، پيشتاز ليگ برتر فوتبال ايران، با نخستين شکست فصل تنها شش دقيقه فاصله داشت.


استقلال در نبرد سنتی شهر موسوم به « داربی » با گل تماشايی اميد روانخواه در دقيقه ۵۶، با شليکی از پشت محوطه جريمه، مزد برتری در نيمه دوم را گرفت.


اما سرخ پوشان پرسپولیس با تعويضی کار ساز و ورود فراز فاطمی به زمين، سرانجام در دقيقه ۸۶ با سانتر شيث رضايی و ضربه تماشايی سر محسن خليلی به گل تساوی بخش دست يافتند.


در دقيقه ۶۵، گونزالز، داور اسپانيايی، صمد مرفاوی، دستيار ناصر حجازی را از نيمکت استقلالی ها اخراج کرد.

اين گل از ارزش بازی استقلال در نيمه دوم کم نکرد، هرچند در هفته پر تساوی نهم همچنان در رده پايينتر از خواسته هواخواهان اين تيم است.


درگیری بین خداداد عزيزی با سردار شفق


در حالی که نخستين شکست سپاهان در خانه استقلال اهواز با نتيجه سه بر يک رقم خورد، مهمترين حادثه در هفته نهم در همدان رخ داد.


پس از شکست سه بر يک ابومسلم از پاس همدان، در رختکن ابومسلم بين سردار ناصر شفق، مدير عامل ابومسلم و خدادداد عزيزی سرمربی تيم ابومسلم درگيری لفظی و فيزيکی پيش آمد.


اين درگيری درصد اخراج عزيزی از مقامش را بسيار بالا برد. عزيزی راجع به ماجراهای رخداده در رختکن، ترجيح داد صحبت را به روزهای آينده موکول کند.


خداداد عزيزی به خبرنگاران گفت:« آن قدر آن صحنه، صحنه بدی است که خجالت می کشم در مورد آن صحبت کنم. برای فوتبال ايران متاسفم که افراد غيرفوتبالی برای کسی که به قول صحبت های خودشان سرمايه و الگوی فوتبال هستند در جلو يک تيم آن چنان برخورد زبانی و فيزيکی می کنند.»


سايپا، قهرمان فصل پيش، در کرج در برابر تيم تازه صعود کرده شيرين فراز کرمانشاه يک بر يک متوقف شد. ملوان در انزلی با صبا باتری به تساوی يک بر يک رسيدند.


ذوب آهن در فولادشهر اصفهان با پگاه رشت دو بر دو مساوی کرد. تيمهای پيکان و سپاسی شيراز نيز در پيکان شهر به تساوی يک بر يک رسيدند. برق در حافظيه شيراز سه بريک مس کرمان را شکست داد.


پرسپوليس با ۲۱ امتياز در صدر تنها باقی ماند و تيم های سپاهان و صباباطری هر کدام با ۱۷ امتياز و ملوان با ۱۵ امتياز تعقيب کننده باقی ماندند و استقلال ۱۰ امتيازی شد.



XS
SM
MD
LG