لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۲۸

پيروزی ونوس ويليامز بر شاراپووا در هنگ کنگ


پیروزی ویلیامز در هنگ کنگ
پیروزی ویلیامز در هنگ کنگ

ونوس ویلیامز، روز شنبه، پنجم ژانویه، در مسابقه پايانی تنيس کلاسيک «جی بی» در هنگ کنگ، در دو « ست » پياپی، مارايا شاراپووا را شکست داد.


اين مسابقه ها پيش در آمدی بر مسابقه های تنيس زنان اوپن استراليا بود و در مسابقه پايانی، ونوس ویلیامز آمریکایی با نتیجه ۴-۶ و ۳-۶ بر رقيب روسی خود پیروز شد.


در ابتدای مسابقه، هر دو تنيس باز به هنگام داشتن ضربه های سرويس، از خود برتری نشان دادند، اما وقتی شاراپووا در ست اول و به هنگامی که در امتياز ۵-۴ دارنده سرويس بود، پس از يک رد و بدل طولانی توپ، ضربه « بک هند » را به تور زد و ست اول را به حريف آمريکايی واگذار کرد.


شاراپووا، در ست دوم نتوانست بازی خود را ارائه دهد و در شرايطی که سه بر دو عقب بود، با دو خطای پياپی سرويس و از دست دادن يک ضربه « فورهند»، به قهرمان ويمبلدون ۲۰۰۷، موقعيت تعين کننده ای داد.


شاراپووا در آخرين سرويس خود، دو بار مانع گرفتن امتياز آخر ويليامز شد، اما ويليامز با پافشاری برای بردن مسابقه، سرانجام با يک ضربه « فورهند» برنده اين مسابقه شد.


ويليامز در پايان مسابقه پيروزی اش را بسيار هيجان انگيز و بازی اش را در برابر تنيس بازی در اندازه های شاراپووا، به ويژه در آستانه رفتن به مسابقه های مهم اوپن استراليا، بسيار رضايت بخش دانست. مسابقه های استراليا در ۱۴ تا ۲۷ ژانويه انجام می شود.


در هنگ کنگ هشت تنيس باز شاخص زنان حضور داشتند. علاوه بر ويليامز و شاراپووا، آنا ايوانوويچ از صربستان، النا ديمنتيوا از روسيه، پنگ شيوآی از چين، آنا چاک وتادزه از روسيه، دانی يلا هانتوچووا از اسلواکی و کارولينه ووزنياک از دانمارک ديگر تنيس بازان اين رقابت ها بودند.


XS
SM
MD
LG