لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۵۵

«قاچاقچی مواد مخدر» سه مامور پلیس ایران را حین بازجویی کشت


عکس آرشیوی است
عکس آرشیوی است

سه مامور پلیس در شهر «کازرون» استان فارس و یک درجه‌دار پلیس در شهر ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری با متهمان به قاچاق مخدر و گروه‌هایی که رسانه‌های ایران آنها را «اشرار» نامیده‌اند، کشته شدند.

دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ایرانشهر، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از کشته شدن ستوان یکم تقی‌زاده در عملیات عصر روز پنجشنبه ۱۲ فروردین‌ ماه پلیس علیه گروهی خبر داده که وی از آن به عنوان «اشرار» نام برده است.

آقای جلیلیان گفته در این درگیری یکی از «اشرار معروف منطقه» هم کشته شده که سال گذشته یک معلم را در ایرانشهر به قتل رسانده بود.

این مقام پلیس فرد کشته شده را عضو «باندی از اشرار» معرفی کرده که تلاش‌ها برای بازداشت سایر اعضای آن همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های محلی در ایران همچنین از کشته شدن سه مامور پلیس در شهر «کازرون» استان فارس خبر داده‌اند. سایت محلی «شیرازه» گزارش کرده که این سه مامور در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر جان خود را از دست دادند.

وبسایت «نسیم آنلاین» هم نوشته که روز پنجشنبه یک قاچاقچی مواد مخدر در زمان بازجویی توانسته به سلاح یکی از ماموران دست یافته و با آن سه پلیس را کشته و یک نفر دیگر را زخمی کند.

این حادثه در کلانتری ۱۱ شهر کازرون رخ داده و طی آن سروان یوسف فرهادی، ستوان‌ یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی کشته شده‌اند. گزارش شده که فرد مهاجم پس از شلیک سایر ماموران پلیس زخمی و دوباره دستگیر شده است.

ایرنا اما گزارش کرده در این درگیری که «در جریان تعقیب و گریز» این قاچاقچی رخ داده٬ تنها دو مامور پلیس کشته شده‌اند.

از سویی «باشگاه خبرنگاران جوان»در گزارشی از کشته شدن گروهبان یکم امید طاهری در روز پنجم فروردین‌ماه از سوی دو «شرور مسلح» در شهرستان «رودان» از توابع استان هرمزگان خبر داده است.

خبرگزاری «تسنیم» هم گزارش کرده این مامور پلیس هنگام گشت‌زنی در شهر «رودان» توسط «اشرار مسلح» از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

بر اساس این گزارش٬ این مامور پلیس سرانجام پس از هفت روز به دلیل شدت جراحت دچار مرگ مغزی شد و عصر چهارشنبه یازدهم فروردین جان باخت.

در ایران سالیانه ده‌ها مامور پلیس در درگیری با «اشرار»٬ «قاچاقچیان مواد مخدر»٬ «آدم‌ربایان مسلح» و عملیات مختلف جان خود را از دست می‌دهند.

XS
SM
MD
LG