لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۱۸

اجرای ديپ ديش در کلاب تريلوژی دبی


گروه ديپ ديش از اوايل دهه نود ميلادی شکل گرفت و به غير از کار دی جی ، آهنگهائی را هم ساخت که در کلاب های آمريکا و اروپا خيلی گل کرد.
گروه ديپ ديش از اوايل دهه نود ميلادی شکل گرفت و به غير از کار دی جی ، آهنگهائی را هم ساخت که در کلاب های آمريکا و اروپا خيلی گل کرد.

شهرام طيبی از گروه « ديپ ديش» کلاب تريلوژی دبی ، که از بزرگترين کلاب های رقص در خاورميانه به حساب می آيد را روی سرش گذاشت.


اجرای جمعه شب گروه «ديپ ديش» با استقبال مشتاقان و علاقه مندان ساکن دبی روبه رو شد. طرفداران ديپ ديش در دبی يکی از خاطره انگيز ترين شب ها ی خو دردبی را شاهد بودند.


شهرام طيبی که به همراه علی شيرازی نيا گروه ديپ ديش را در سال ۱۹۹۲ به وجود آورده ، از معروفترين و گران ترين دی.جی های دنياست.


گروه ديپ ديش از اوايل دهه نود ميلادی شکل گرفت و به غير از کار دی جی ، آهنگ هایی را هم ساخت که در کلاب های آمريکا و اروپا خيلی گل کرد.


معروفيت اصلی گروه ديپ ديش به خاطر ری ميکس کردن آهنگ های خوانندگانی نظير مدونا، شر و گابريل است. شهرام و علی که هر دو از بچه های واشينگتن دی سی هستند ، تا الان با چند تا از مشهورترين خواننده ها و آهنگسازان دنيا همکاری داشته اند.


حاصل يکی از اين همکاری ها آهنگ « Thank you» از ديدو «Dido» بود که برای ديپ ديش جايزه گرامی را به همراه داشت.


از تخصص های اين گروه ايرانی-آمريکايی اين است که کلاب ها را با نوع موسيقی پر جنب و جوششان روی سرشان بگذارند.


برای مشاهد تصاویر ببیشتری از اجرای شهرام طیبی در کلاب تربلوژی اینجا کلیک کنید.


XS
SM
MD
LG