لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۴۶

رئیس‌جمهوری فرانسه: در زندگی خصوصی با شرایط سختی روبه‌رو هستم


اولاند و ژولی گایه
اولاند و ژولی گایه
فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهوری فرانسه، در کنفرانسی خبری که پیرامون گزارش‌ها در مورد رابطه پنهانی او با ژولی گایه، هنرپیشه زن فرانسوی، برپا شده بود، از سخن گفتن در باره مسائل خصوصی زندگی‌اش خودداری کرد.

این کنفرانس خبری در ۲۴ دی‌ماه، پس از آن برگزار می‌شود که گزارش‌هایی در مورد روابط پنهان رئیس‌جمهوری فرانسه و خانم گایه منتشر شد و پس از آن نیز والری تریوایلر، شریک زندگی آقای اولاند در بیمارستان بستری شد. دستیاران او گفته‌اند که تریوایلر پس از شنیدن خبر روابط پنهانی اولاند «شوکه» شده است.

اولاند به خبرنگاران گفته است مایل به صحبت درباره زندگی شخصی خود نیست و انتشار گزارش‌ها در مورد روابط پنهانش را نیز «نقض حریم خصوصی»اش نامیده است.

او از سوی دیگر افزوده است در مورد اینکه آیا خانم تریوایلر، همچنان بانوی نخست فرانسه (شریک زندگی او) هست یا نه، بعدا و پیش از سفرش به ایالات متحده پاسخ خواهد داد.

پیشتر شک و تردیدهایی در آن کشور مطرح شده بود که آیا رئیس‌جمهوری فرانسه در سفر به آمریکا دوست‌دختر و شریک زندگی‌اش، والری تریوایلر، را در کنار خود خواهد داشت یا نه. این دو بیش از شش سال است که با یکدیگر زندگی می‌کنند.

فرانسوا اولاند در کنفرانس خبری ۲۴ دی ماه گفت در زندگی خصوصی خود با شرایطی سخت روبه‌روست.

چهار روز پیش از حضور اولاند در جمع خبرنگاران برای پاسخ گفتن به پرسش‌هایی که درباره زندگیش مطرح شدند، مجله «کلوز» گزارشی را منتشر کرده بود که بر اساس آن رئیس‌جمهوری فرانسه با ژولی گایه ۴۱ ساله روابطی پنهان دارد.

«کلوز» در گزاشی همراه با عکس گفته بود اولاند، بسیاری شب‌ها با یک موتور، در حالی که دو محافظ بیشتر مراقب او نیستند، مخفیانه، با عبور از خیابان های پاریس، به خانه ژولی گایه می‌رود و شب را در آنجا می‌گذراند.

آقای اولاند بدون آنکه این گزارش را تکذیب کند، در همان نخستین واکنش خود آن را دخالت در حریم خصوص افراد نامید و تهدید کرد که این موضوع را پیگیری قضایی می‌کند.

البته این موضوع طی ماه‌های گذشته به شکل شایعاتی روی اینرنت جریان داشته و ژولی گایه نیز نزدیک به دو ماه پیش از چند وب‌سایت و وبلاگ در این مورد شکایت کرده بود.
XS
SM
MD
LG