لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۳۱

پيروزی پر گل تيم ملی ایران مقابل سايپا


تیم ملی فوتبال ايران در مسابقات مقدماتی جام جهانی با تیم های سوریه، امارات متحده عربی و کویت همگروه است.
(عکس از مهر)
تیم ملی فوتبال ايران در مسابقات مقدماتی جام جهانی با تیم های سوریه، امارات متحده عربی و کویت همگروه است. (عکس از مهر)

تيم ملی فوتبال ايران با پيروزی شش بر صفر بر تيم سايپا، نخستين بازی تدارکاتی برای مسابقه با تيم ملی امارات را آسان پشت سر گذاشت.


در حضور ۲۰ هزار تماشاگر حاضر برای گشايش ورزشگاه علی دايی اردبيل، ملی پوشان در هر نيمه با دو آرايش متفاوت به ميدان رفتند و در هر نيمه سه گل زدند.


تيم سايپا قهرمان فصل پيش ليگ برتر ايران و نماينده اين فصل در مرحله يکچهارم پايانی ليگ قهرمانان آسيا است که روز جمعه سوم خرداد، به فاصله دو روز بعد از تساوی يک بر يک در زمين تيم الوصل امارات، به ديدار دستگرمی با بازيکنان برگزيده تيم ملی رفت. سرمربی موقت اين تيم فروزانی بود.


علی دايی روز چهارشبنه در دبی برای آخرين بار سايپا را رهبری کرد.


گلزنی گلزنان برتر ليگ ايران


در مسابقه ای که بر روی زمين چمن مصنوعی انجام شد، محسن خليلی در نيمه نخست دو گل و هادی اصغری در نيمه دوم، يک گل زدند تا پس از تساوی در صدر گلزنان ايران، در تيم ملی هم به رقابت خود ادامه دهند. در ۴۵ دقيقه اول گل ديگر را غلامرضا رضايی زد و در نيمه دوم ابراهيم صادقی و رضا عنايتی.


در نيمه نخست بيشتر بازيکنان با سابقه در تيم ملی حضور داشتند که بازی ابراهيم ميرزاپور در درون دروازه و جواد نکونام در خط ميانی جلب نظر کرد.


در نيمه نخست بازيکنان زير به ميدان رفتند: ابراهيم ميرزاپور، هادی عقيلی، جلال حسينی، مجيد غلام ‌نژاد، مجتبی شيری، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مجتبی جباری، هاشم بيک‌زاده، غلامرضا رضايی و محسن خليلی.


بازيکنان تيم ملی در نيمه دوم: مهدی رحمتی، مرتضی اسدی، ستار زارع، حسين کعبی، محسن بنگر، محمد علوی، ابراهيم صادقی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا خلعتبری، رضا عنايتی و هادی اصغری بودند.


اين تيم روز يکشنبه پنجم خرداد در ورزشگاه آزادی با تيم ملی زامبيا يک بازی تدارکاتی جدی دارد تا در روز دوشنبه ۱۳ خرداد در ورزشگاه آزادی با تيم ملی امارات در راه جام جهانی ۲۰۱۰ مسابقه دهد.


ايران با دو تيم ديگر گروه خود به ترتيب با سوريه در تهران صفر بر صفر و با کويت در خانه حريف دو بر دو کرد. علی دايی از مسابقه با کويت مسووليت سرمربيگری تيم ملی ايران را به عهده گرفت.


XS
SM
MD
LG