لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۴۱

شکست سنگين آژاکس از يک تيم ته جدولی


در دقيقه ۱۲ وقتی وسلی اسنايدر به داور دشنام داد با کارت قرمز رو به رو شد تا آژاکس بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.
در دقيقه ۱۲ وقتی وسلی اسنايدر به داور دشنام داد با کارت قرمز رو به رو شد تا آژاکس بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.
در فوتبال دسته اول سراسری هلند، تيم اسپارتا روتردام بر تيم ۱۰ نفره آژاکس آمستردام سه بر صفر پيروز شد و تيم ان ا س نايمه خن، چهار گل در نيمه دوم زد تا تيم فاينورد را چهار بر يک شکست.

به گزارش رويتر، در دقيقه ۱۲ وقتی وسلی اسنايدر به داور دشنام داد با کارت قرمز رو به رو شد تا آژاکس بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

ده دقيقه پيش از پايان نيمه نخست ، يوری رز با شيرجه و ضربه سر گل اول را برای اسپارتا به ثمر رساند و در دقيقه ۶۰ شاک پولاک با ضربه پنالتی نتيجه را ۰-۲ کرد .

هريس مدونيانين شش دقيقه پيش از پايان مسابقه با يک ضربه آزاد پيچ دارسومين پيروزی پياپی اسپارتا را کامل کرد . با اين حال اسپارتا در رده شانزدهم باقی ماند.

تيم پ اس ف آيندهوون بعد از پيروزی ۰ – ۵ برتيم اوترخت با ۳۷ امتياز از ۱۴ بازی پيشتاز جدول رده بندی است . آژاکس با ۳۱ امتياز در رده سوم باقی ماند، با يک امتيازکمتر از تيم آلکمار، که دير وقت يکشنبه در زمين هيرن فين با نتيجه ۱-۳ ميزبان را برد .

برت هولمان در زمين ان ای س نايمه خن در دقيقه هشتم نيمه دوم طلسم دروازه ها راشکست . اين بازيکن، مدافع مستقيم خود را دور زد وهيچ بختی برای هنک تيم، دروازه بان تيم فاينورد باقی نگذاشت .

اريک ايگلز، بازيکن قرض گرفته شده از منچستر يونايتد، کی فو فو و آندرزی نيدزيلان در ده دقيقه مانده به پايان مسابقه برای ان ا س دو گل ديگر زدند . فاينورد هم در رده پنجم جدول باقی ماند . اما تيم ان ا س با سه امتياز اين بازی خود را تا رده دوازدهم بالا کشيد.
XS
SM
MD
LG