لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۱

مهدی هاشمی وارد فرودگاه تهران شد


مهدی هاشمی
مهدی هاشمی
گزارش ها حاکی است که مهدی هاشمی، پسر اکبر هاشمی رفسنجانی رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، شامگاه روز يکشنبه با پرواز دبی- تهران وارد فرودگاه امام خمینی تهران شده است .

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هاشمی با پرواز دوبی تهران وارد فرودگاه امام خمينی شده است .

خبرگزاری فارس نیز گزارش داده است که هواپيمای مهدی هاشمی ساعت ۲۱:۲۴ در فرودگاه امام خمينی بر زمين نشست.

طبق این گزارش، فاطمه و ياسر هاشمی نيز مهدی هاشمی را در اين سفر همراهی کردند.

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، نیز گزارش داده است،« نماينده دادستانی تهران نيز در فرودگاه حضور دارد. گفته می‌شود وی برای تفهيم اتهام مهدی هاشمی به فرودگاه آمده است اما قرار نيست وی بازداشت شود. »

در همین زمینه، محسن هاشمی، فرزند بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی، نیز گفته است: مهدی وارد تهران شده و مشکلی هم برای او بوجود نيامده است.


به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، محسن هاشمی از رسيدن برادر کوچک‌تر خود به تهران خبر داد و گفت تاکنون مشکلی برای مهدی بوجود نيامده و او اکنون در تهران است.

محسن هاشمی اضافه کرده است: مهدی مطمئن شده که با او به عدالت رفتار می‌شود و نگرانی از حضور در دادگاه ندارد.

روز گذشته نيز به انتشار خبر احتمال بازگشت مهدی هاشمی به ايران، «دانشجويان دانشگاههای تهران» برای «مطالبه» محاکمه مهدی هاشمی در فرودگاه امام خمينی تهران تجمع کردند.

خبرگزاری فارس نوشته بود: پس از به زمين نشستن چند هواپيما، خبری از مهدی هاشمی نشد و تجمع کنندگان سالن فرودگاه را ترک کردند.

طبق اين گزارش، تجمع کنندگان با امضای طوماری خواستار برخورد دستگاه قضايی با مهدی هاشمی به دليل نقش وی در اعتراضات سال ۸۸ شده اند.

اين در حالی است که روز گذشته ماموران دادستان تهران فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی، را جهت اجرای حکم محکوميت شش ماهه اش» بازداشت و به زندان اوين منتقل کردند.

فائزه هاشمی سال گذشته از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام «فعاليت تبليغی عليه نظام» به شش ماه حبس و پنج سال محروميت از فعاليت‌های سياسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.
XS
SM
MD
LG